مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلورجات حراجی ۵۰۰۰فروش کاوه و گیمن
خرید بلورجات حراجی

خرید بلورجات حراجی ۵۰۰۰فروش کاوه و گیمن

خرید بلورجات حراجی محصولات کارخانه بلور کاوه و گمین آن هم بصورت عمده و فروش بصورت دستی و خرده می تواند سود بسیار زیادی برای فروشندگان و  بخصوص دست فروشان داشته باشند. بلور ۵۰۰۰فروش امروز بسیار زیاد انجام می شود.

در مورد خرید بلورجات حراجی باید به یک امر توجه داشته باشید و آن هم این است که چه نوع ظرفی و با چه بسته بندی خریداری کنید چرا که همه ظروف بلور کاوه مناسب این کار نمی باشد.

خرید بلورجات حراجی

خرید بلورجات حراجی در بازار ۵۰۰۰فروش

در بین برخی از تولیدکنندگان ظروف آشپزخانه که رنج قیمتی فروش محصولات شان مناسب برای ظروف حراجی و ارزان قیمت می باشد همیشه یک رقاب تنگاتنگ وجود داشته است که می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • پلاستیک
  • بلور
  • شیشه
  • چوبی
  • سرامیکی
  • ملامین

اما در مورد ظروف بلور، نوع محصولات و کیفیتی که در هر کارخانه تولید می شود فرق می کند و این تفاوت در نهایت در قیمت تاثیر مستقیم دارد و سبب شده است تا برخی از محصولات کارخانه هایی چون بلور کاوه و بلور گمین برای حراجی و محصولات شرکت هایی چون بلور اصفهان و بلور نوری تازه مناسب برای سرویس های پذیرایی باشد.

خرید بلورجات حراجی

بلورجات حراجی بلور کاوه

بلورجات حراجی بلور کاوه اصولا با قیمت ۲۵۰۰تا ۴۰۰۰ برای خرید مشتریان می باشد و آنها نیز برخی از این محصولات را با قیمت هر عدد ۵۰۰۰به فروش می رسانند. اقلامی که در این دسته قرار می گیرند.

  • قندان تندیس کاوه
  • قندان مانیلا ۱۰
  • قندان لاروس
  • قندان برلیان
  • قندان سان استار
  • بستنی خوری اکسپرس
  • بستنی خوری سان استار
  • بستنی خوری آیس
  • بستنی خوری برلیان و…

اگر قصد دارید در زمینه خرید و فروش بلور حراجی فعالیت داشته باشید با ما جهت مشاوره و خرید بصورت مستقیم عمده ماشین خاوری یا کارتنی در ارتباط باشید.

خرید بلورجات حراجی

پخش عمده بلور ارزان قیمت کاوه در کشور

اگر می خواهید بدانید که اولین و بدون واسطه ترین مرکز پخش عمده بلور ارزان قیمت شرکت هایی چون بلور کاوه در کشور کدام و کجا می باشد باید از نمایندگی های رسمی فروش آن یاد نمود که البته اکثر نمایندگی های فروش، تنها به صورت خاوری ثبت سفارش خواهند داشت.

بلور ارزان قیمت همیشه از نقاط شلوغ بازار بلور می باشد و مرکز پخش عمده آن نیز در مقایسه با سایر مغازه ها از فروش بیشتری برخوردار می باشد. این بازرگانی بصورت اینترنتی فروش انواع بلور های حراجی کاوه یا سایر بلور های ایرانی را در دست فروش دارد.

خرید بلورجات حراجی

فروش بلور کاوه با بصورت عمده و خرده

گاها اگر بخواهم در مورد یک موضوعی بحثی داشته باشیم شاید صحبت هایی ما تنها برای تایید آن موضوع باشد و به قول معروف (روشن تر از خورشید) است. اهمیت خرید و فروش بلورجات حراجی نیز دقیقا به همین سمت می رود.
بدون شک هر خانمی تمایل دارد برای مصارف روزانه خود و خانواده، از ارزان ترین ظروف بلوری استفاده ببرد تا در صورت هرگونه اتفاق مانند شکستگی و… که جزو لاینفک ویژگی های شیشه می باشد، ضرر چندانی ندهد ولی در مورد سرویس های پذیرایی، هدف از خرید تنها زیباترین آنها می باشد.

خرید بلورجات حراجی

نکات قبل از خرید ظروف بلور و شیشه ارزان قیمت

یکی از مواردی که میل افراد را به خرید ظروف بلوری زیاد می کند اصولا ارزان بودن آن و شفافیت ظروف می باشد چرا که این ظروف بلوری برای سلامتی ضرری ندارد و همچنین محتویات داخل آن نیز مشخص می باشد. اما در نظر داشته باشید که بهتر است برای ماندگاری بیشتر، از قرار دادن آنها بر روی حرارت مستقیم خودداری کنید.
یکی از دغدغه های خانم های خانه دار در هنگام خرید بلور و بخصوص لیوان ها، اشکال هندسی آن می باشد. بهتر در حین خرید، به نوع شکل توجه داشته باشید که شکل فانتزی ظرف مانع از شست و شوی آن نشود تا تمیزی بیشتری را به رخ بکشاند.
در هنگام خرید توجه داشته باشید که اگر لب پر بودند به هیچ وجه آنها را خریداری نکنید چرا که در آن نقطه، تجمع میکروب ها را شاهد خواهیم هست.

خرید بلورجات حراجی

فروش ظروف بلوری نشکن و معمولی

برخی از ظروف بلوری نیز می باشند که در برابر حرارت و ضربه مقاوم می باشند که به آنها نشکن می گویند. برای تولید ظروف بلوری نشکن و معمولی، مواد مشابهی به کار گرفته می شود اما در دو مرحله تولید با هم تفاوت دارند.

مرحله اول: استفاده از ماده معدنی بوراکس می باشد. این ماده ضریب انبساط ظرف را کمتر می کند و کم شدن این ویژگی نیز می تواند باعث مقاوم شدن گردد.
مرحله دوم: در حین تولید می باشد که به آن مرحله تنش زادیی ظرف می گویند. در این قسمت از تولید، قالب یا لقمه که همان مود اولیه مذاب می باشد را تحت دمای ۶۲۰تا ۶۳۰ قرار می دهند و تحت فشار و بصورت ناگهانی دما را کاهش می دهند. این کاشه ناگهانی دما تحت فشار موجب می شود تا ظروف در برابر حرارت های ناگهانی در حین مصرف نیز مقاوم باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه و ساچی گلس و کاوه لوکس در فروردین ماه سال۱۴۰۳ را …