مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / بلور نوری تازه / خرید محصولات بلور نوری تازه
خرید محصولات بلور نوری تازه

خرید محصولات بلور نوری تازه

خرید محصولات بلور نوری تازه ان هم از درب کارخانه چگونه می باشد؟ خریداران محترم در نظر داشته باشید که هیچ گونه فروش داخلی بصورت عمده درب شرکت انجام نمی شود و برای ثبت سفارش تنها باید از طریق نمایندگی های رسمی شرکت اقدام کنید.

داشتن قیمت خرید محصولات بلور نوری تازه می تواند برای هر خریداری حتی در تهران نیز یک امتیاز بزرگ به حساب اورده شود و این امر بزرگ را مجموعه اراد کریستال با فایل زیر انجام داده است.

خرید محصولات بلور نوری تازه

لیست قیمت خرید محصولات بلور نوری تازه

فایل فوق یک کاتالوگ تصویری از همه محصولاتی می باشد که در کارخانه بلور نوری تازه تولید و در بازار داخلی به فروش می رسند و قیمت تمامی تولیدات را می توانید داشته باشید.

قیمت خرید محصولات بلور نوری تازه به چند عامل کلی بستگی دارد که از سمت شما نیز قابل حدس زدن می باشد و کلی ترین انها نیز مواردی چون: حجم سفارش خریدار، نوع خرید مشتری، خانواده مورد نیاز و… بستگی دارد.

خرید محصولات بلور نوری تازه

کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه

مجموعه اراد کریستال اولین مجموعه بازرگانی می باشد که با دانستن نیاز خریداران تلاش به فع ان نمود و هم اکنون نیز توانسته است تا با ظراحی یک کاتالوگ تصویری، که قطعا کامل ترین وع خود در بازار داخلی می باشد نیاز هر خریداری را برطرف کند.

این کاتالوک بلور نوری تازه شامل اطلاعات مفیدی می باشد که خریداران برای بدست اوردن انها باید روز ها وقت خود را در بازار های سنتی به هدر بدهد.

  • کد هر کالا (بخصوص برای صادرات)
  • تعداد اقلام موجود در یک کارتن (بصورت عدد یا دستی)
  • قیمت هر کالا ( بصورت کارتن و خرده)
  • اعلام نوع بسته بندی
  • معرفی کامل از خانواده ها
  • و…
خرید محصولات بلور نوری تازه

لینک کانال تلگرام بلور و شیشه نوری تازه

هر چند که تاکنون بیان داشتیم که کاتالوگ و لیست قیمت محصولات بلور نوری تازه که توسط مجموعه اراد کریستال تنظیم شده است کامل ترین ان برای هر خریداری می باشد اما باید در نظر داشته باشید که این فایل در سال تنها ۲بار بیشتر ویرایش نمی شود و اگر قصد دارید تا از جدیدترین محصول شرکت و قیمت ان اطلاعاتی داشته باشید پس در کانال تلگرامی زیر نیز عضو بشوید.

لینک کانال تلگرامی بلور نوری تازه NORITAZEHGLASSIND@

خرید محصولات بلور نوری تازه

فروش بلور شیشه نوری تازه با بهترین قیمت

فروش تولیدات ظروف بلور نروی تازه با قیمت های بالایی انجام می شود و این قیمت ها به خاطر تعداد واسطه های زیاد نمی باشد بلکه به از درب کارخانه نیز محصولات تولید نوری تازه از بیشترین قیمت در میان بلورجات ایرانی برخوردار می باشند و این موضوع سبب ششده است تا حساسیت خریداران بر روی خرید ظروف نوری تازه ان هم با قیمت های مناسب تر بیشتر بشود.

ما در بزرگترین مرکز فروش بلور نوری تازه نه تنها تلاش کرده ایم تا با مناسب ترین قیمت ها اقدام به فروش ظروف این شرکت کنیم بلکه تلاش کرده ام تا با خریداران عمده ای که نمی توانند بصورت ماشین خاوری از کارخانه خرید کنند اما میزان خرید شان به ماشین های نیسان یا وانت نیز می رسند درصد های تخفیف فوق العاده ای در نظر بگیریم تا نیاز شان از خرید از درب کارخانه برطرف بشود.

خرید محصولات بلور نوری تازه

پخش عمده بلور نوری تازه

ظروف بلور و شیشه ای که با برند نوری تازه به بازار عرضه می شوند توسط یکی از به نام ترین و برترین تولید کنندگان این صنعت در کشور تولید می شوند. محصولات شرکت بلور نوری تازه را نه تنها می توان به عنوان ظروف کاربردی در زندگی روزمره خود برای مواردی چون پذیرایی استفاده نمود بلکه می توان از انها نیز به عنوان درکوراسیون و وسایل تزیینی نیز استفاده کرد.

ظروف بلور نوری تازه را قطعا و بدون هیچ گونه تمایلی در امر طرفداری از یک برند خاص، می توان گفت که زیباترین تولیدات داخل کشور می باشند و البته در کنار این زیبایی اضافه کنید کیفیت خوب تولیداتش را که سبب شده است حتی برای تاجران و بازرگانی ها نیز گزینه ای مناسب برای صادرات به اروپا باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می …