مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / بلور / شیشه و بلور حراجی کاوه و اصفهان
شیشه و بلور حراجی کاوه

شیشه و بلور حراجی کاوه و اصفهان

شیشه و بلور حراجی کاوه و اصفهان را از کدام مرکز فروش و پخش بلورجات ایرانی می توان تهیه نمود؟ چه ظروفی برای بلورجات حراجی و ارزان قیمت مناسب می باشند؟ محصولات بلوری مناسب برای حراجی تولید کدام کارخانه های بلور سازی در ایران می باشد؟

در ابتدای امر توجه داشته باشید که کارخانه بلور کاوه و بلور اصفهان دو شرکت بلور سازی متفاوت و جدا از هم می باشند که نه تنها محصولات این دو شرکت، هم از نظر کیفیتی و هم قیمتی با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد.

شیشه و بلور حراجی کاوه

شیشه و بلور حراجی کاوه ارزان ترین بلورجات ایرانی

در بین کارخانه های بلور سازی در ایران، یک برند با نام کاوه وجود دارد که تقریبا می توان گفت ارزان قیمت ترین بلورجات ایرانی را با بیشترین تنوع در مقایسه با سایر شرکت ها تولید و به بازار عرضه می کند. لذا مناسب ترین ظروف ارزان قیمت، شیشه و بلور حراجی کاوه می باشد.

در نظر داشته باشید که همه محصولات تولید شده در این شرکت شاید در مقایسه دیگر کارخانه ها از قیمت کمتری برخوردار باشند اما این دلیل بر آن نمی باشد که همه کار های این شرکت، مناسب برای حراجی نمی باشد.

شیشه و بلور حراجی کاوه

۵۰۰۰فروش شیشه و بلور حراجی کاوه

جهت آشنایی و خرید محصولات و تولیدات کارخانه بلور کاوه که با قیمت ۲۰۰۰یا ۵۰۰۰فروش می باشد می توانید با نمایندگی فروش اینترنتی بلور کاوه ما در بازرگانی حاضر در تماس باشید تا شما را با لیست موجودی کارخانه و قیمت کارخانه آگاه کنیم تا خرید مناسب تری داشته باشید.

شیشه و بلور حراجی کاوه

بلورجات حراجی ارزان کارخانه کاوه

کارخانه جاتی که تحت نظر گروه صنعتی شیشه کاوه فعالیت می کنند از اولین کارخانه های بلور سازی در ایران می باشد که محصولات تولیدی در آنها در یک مقیاس کلی، از کمترین قیمت در بازار در مقایسه با سایر تولیدکنندگان می باشند.

البته در نظر داشته باشید محصولی مانند لیوان محک یا لیوان منصور بلور گمین قزوین در مقایسه با سایر لیوان های تولیدی دسته دار بلور کاوه از قیمت به نسبت کمتری برخوردار می باشد و خرید لیوان گمین مناسب تر می باشد اما سایر محصولات آن شرکت قیمت بیشتری دارند.

کارخانه های بلور سازی تحت امر گروه صنعتی شیشه کاوه که در زمینه تولید بلوریجات فعالیت می کنند به شرح زیر است.

  • شیشه مظروف یزد
  • بلور کاوه
  • بلور و شیشه تابان
  • توسعه بلور کاوه

شیشه و بلور حراجی کاوه

کارخانه شیشه مظروف یزد

کارخانه بلور شیشه مظروف یزد یکی از بزرگترین تولیدکننده های ظروف بلوری از نوع پرسی می باشد. برای تولید ظروف پرسی به دستگاه های خاصی نیاز دارد که به دلیل هزینه های بسیار زیاد که برای خرید دستگاه های آن وجود دارد، کارخانه های که در زمینه تولید این ظروف کار می کنند بسیار کم می باشد.

از جمله ظروف برای تولید با دستگاه های پرسی می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • نیم یک
  • شات
  • استکان

سایر محصولات تولید شده در کارخانه شیشه مظروف یزد.

  • نیم لیوان
  • لیوان
  • فنجان
  • نعلبکی
  • قندان
  • بستنی خوری
  • پارچ یخچالی
  • زیر سیگاری
  • کمپوت خوری
  • اردو خوری
  • سوپ خوری

شیشه و بلور حراجی کاوه

کانال تلگرامی محصولات بلور و شیشه کاوه

جهت آشنایی هر چه بیشتر با محصولات تولیدی گروه صنعتی بلور و شیشه کاوه می توانید در کانال تلگرامی بلور کاوه عضو شوید تا نه تنها تولیدات جدید این شرکت را در کوتاه ترین زمان از آن اطلاع پیدا کنید و هم عکس نمونه های قبلی تولید شده در کارخانه را مشاهده کنید.

علاوه بر اینکه می توان در کانال تلگرامی بلور کاوه نمونه محصولات را مشاهده کرد بلکه می تواند از آخریدن و جدیدترین لیست قیمت را نیز در دست داشته باشید. لیست قیمتی که می توانید در کوتاه ترین زمان دانلود و اگر قصد خرید عمده داشته باشید عاملی باشد تا عاملین اصلی فروش را بشناسند.

کانال معرفی محصولات بلور و شیشه کاوه : KAVEHGLASSIND@

شیشه و بلور حراجی کاوه

پخش عمده بلور ارزان قیمت

انواع بلور های ارزان قیمت تولید شرکت های کاوه و برخی از محصولات شرکت بلور گمین مانند لیوان محک و منصور یا لیوان نیزه ای کارخانه زنگان، به صورت عمده و خرده با قیمتی مناسب به سراسر کشور ارسال می شود. میزان خرید شما در زمان سفارش، عاملی برای تغییر قیمت نمی باشد فقط درصد تخفیف های خرید عمده (ماشین خاور به بالا) در مقایسه با خرید کارتنی بیشتر می باشد.

شیشه و بلور حراجی کاوه

پخش انواع بلوریجات از کارخانه های معتبر کشور

در این مرکز فروش و پخش اینترنتی بلورجات تولید شده در ایران، نه تنها محصولات کارخانه بلور کاوه به صورت خرده و عمده آن هم با لیست قیمت کارخانه را خریداری کنند بلکه می توانند سایر محصولات و تولیدات کارخانه های بلور اصفهان، نوری تازه و گمین را نیز با همان قیمت کارخانه خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می …