مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور / صادرات بلور کاوه ایران
صادرات بلور کاوه

صادرات بلور کاوه ایران

صادرات بلور کاوه بزرگترین تولید کننده ظروف بلوری در ایران به کشور های مختلفی در جهان انجام می شود و هم اکنون تولیدات این شرکت به بیش از ۴۵ کشور جهان در حال صادر شدن می باشد.

انواع ظروف بلوری با ارزان قیمت ترین حتی در مقایسه با نمونه کار های چینی، در بازار های جهانی و بخصوص کشور هایی چون عراق، افانستان و پاکستان، خریداران بسیار زیادی دارد.

صادرات بلور کاوه

صادرات بلور کاوه با قیمت خرید داخلی

صادرات بلور کاوه و ظروف بلور و شیشه در چند دهه گذشته و کریستال در چند سال اخیر توسط کارخانه های بزرگ بلور و کریستال در کشور که می توان به بلور اصفهان و کاوه و نوری تازه اشاره کنیم از سابقه و رقم بالایی برخوردار می باشد و یکی از موارد بسیار چشمگیر در این موفقیت باید به وجود مواد اولیه مرغوب و مناسب برای تولید می باشد.

در امر صادرات و کسب بیشتر بازار های جهانی در زمینه بلور و کریستال باید اشاره کنیم که محصولی می تواند قابل رقابت باشد و فروش خود را بیشتر کند که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم قیمت پایین تری نیز به خود اختصاص بدهد که در زمینه کریستال به خوبی از پس این نقش بر آمده ایم اما در مورد بلور هنوز جا کار بیشتری خواهیم داشت.

ده کشوری که بیشتری میزان واردات بلور و کریستال را از ایران به آن شاهد می باشیم

  1. عراق
  2. ترکیه
  3. گرجستان
  4. عمان
  5. اذربایجان
  6. ترکمسنتان
  7. افغانستان
  8. پاکستان
  9. ارمنستان
  10. قرقیزستان
  11. و…
صادرات بلور کاوه

بهترین قیمت خرید بلور و شیشه کاوه

برای اطلاع از بهترین قیمت خرید و فروش برای صادرات بلور کاوه، در ابتدا میزان خرید خود را در نظر بگیرید و سپس به انتخاب مرکز فروش دقت داشته باشید. اگر خریدتان خرده و بصورت دستی می باشد بهترین گزینه برای دریافت لیست قیمت خرید، فروشگاه ها و سایت های اینترنتی می باشند.

اگر قصد خرید بصورت عمده و خاوری را دارید مناسب ترین قیمت را از نمایندگی های رسمی فروش شرکت بلور کاوه باید بدست اورید و یا اگر قصد صادرات را دارید و می خواهید بی واسطه ترین لیست قیمت را داشته باشید باید با واحد صادرات کارخانه در ارتباط باشید.

صادرات بلور کاوه

تولید بلور شیشه کاوه در ایران

تولید ظروف بلور و شیشه نه تنها در ایران بلکه در هر کشوری نیازمند یک پیش نیاز هایی می باشد که می توان به مواد اولیه مرغوب و البته فراوان، دستگاه های به روز دنیا در امر تولید و… از اولین نیاز ها می باشد و خوشبخاته با توجه به اینکه هر دو مورد در کشور ما به خوبی یافت می شود لذا توانسته ایم به یکی از موفق ترین کشور های تولید کننده ظروف بلوری در اسیا و خاورمیانه تبدیل بشویم.

  • استخراج مواد اولیه مرغوب با قیمت پایین
  • به روز نمودن دستگاه های تولید به آخرین تکنولوژی روز دنیا
  • استفاده از ظراحان خلاق و ایده ال به روز
  • به کار گرفتن نیرو های مجرب و کار آزموده
  • بسته های مناسب برای حمل و نقل بدون شکستگی
  • شناسایی بازار های فروش در بحث صادرات
صادرات بلور کاوه

انواع ظروف بلور تولید شده در ایران

در ایران خوشبخانه شاهد این هستیم که ظروف بلور مختلفی تولید می شوند که هر کدام در خصوصیات هایی با یکدیگر متفاوت هستند این موارد از کیفیت تولید شده توسط کارخانه شروع می شود تا قیمت و نوع طراحی و…

متفاوت شدن و به روز شدن سلیقه ها و سخت تر شدن انتخاب یک ظرف برای مصرف روزانه یا مهمانی توسط خانم ها یکی از مواردی است که کارخانه داران به آن توجه ویژه ای می کنند و همواره در تلاش هستند تا به تولید ظروف به روز بتوانند بازار های بیشتری را بدست آورند.

صادرات بلور کاوه

کارخانه های تولید کننده بلور در ایران

در یک جمع بندی کلی اگر بخواهیم به لیست برند ها و یا شرکت هایی که در زمینه تولید ظروف با جنس شیشه فعالیت دارند می توان نام ۲۰ شرکت را به زبان بیاوریم اما اگر بخواهیم به نام شرکت هایی که در زمینه ظروف بلوری رومیزی قابل استفاده در اشپزخانه که در hs code 701341 می باشد اشاره کنیم.

  • شرکت بلور اصفهان
  • بلور و شیشه نوری تازه
  • بلور کاوه
  • شیشه مظروف یزد
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور و شیشه تابان
  • بلور گمین
  • زنگان بلور
  • و…
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور اصفهان قیمت کارخانه

بلور اصفهان قیمت کارخانه فروردین ۱۴۰۳

بلور اصفهان قیمت کارخانه برای فروش محصولات خود را در فروردین ماه ۱۴۰۳اعلام کرده است …