مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / فروشگاه بلور و کریستال اصفهان
فروشگاه بلور و کریستال اصفهان

فروشگاه بلور و کریستال اصفهان

فروشگاه بلور و کریستال اصفهان در کدام یک از استان های ایران وجود دارد؟ اگر بخواهیم یک بلور و کریستال با کیفیت خریداری کنیم باید چه ملاک هایی را در نظر بگیریم و بهترین فروشگاه ها کدام هستند؟

در ایران شهر های زیادی هستند که تولید بلور را انجام می دهند اما یکی از مهم ترین و شهر هایی که بهترین کیفیت بلور و کریستال در آن مشاهده می شود اصفهان است. در شهر اصفهان کارخانه های تولیدی بسیاری وجود دارند که با پیشرفته ترین ماشین های موجود در جهان و با استفاده از تکنسین های برتر کشور تولید محصول را انجام می دهند و این بسیار جای خرسندی دارد چرا که خریداران اطمینان برایشان حاصل می شود که محصول خریداری شده یک محصول با کیفیت و مرغوب است.

تولید بلور و کریستال

تولید بلور و کریستال مراحل بسیار پیچیده و سختی دارد که اگر کوچک ترین سهل انگاری حین تولید پدید آید محصول نهایی کیفیت لازم را نخواهد داشت. به عنوان مثال مرحله ذوب شیشه و کریستال یکی از حساس ترین مراحل تولید شیشه و بلور است که اگر به درستی و با حساسیت انجام نشود امکان این وجود دارد که محصول مورد نظر شکل ظاهر مورد نظر را پیدا نکند. چرا که در انعطاف پذیری، ذوب اولیه بسیار حائذ اهمیت است.

فروشگاه بلور و کریستال اصفهان

فروشگاه بلور و کریستال اصفهان

فروشگاه بلور و کریستال اصفهان در سطح کشور شعبه های مختلفی دارد که شما بسته به محل زندگی خود می توانید به نزدیک ترین فروشگاه بلور و کریستال اصفهان مراجعه کنید. این فروشگاه سبب شده تا مردم بیشتر از این که برای کیفیت و قیمت محصول وارد آن شوند بیشتر برای آفر هایی که فروشگاه ها در نظر می گیرند می روند. از جمله آفر هایی که فروشگاه بلور و کریستال اصفهان در سطح کشور برای مشتریان خود در نظر می گیرد تعویض و تعمیر محصول تا ۴۸ ماه پس از خرید است. هم چنین فروشگاه بلور و کریستال اصفهان در تمامی شعب خود ماهیانه به قید قرعه جوایز نفیسی را به مشتریان خوش حساب و وفادار اهدا خواهد کرد که این در نوع خود یک نو آوری به حساب می آید.

فروشگاه بلور و کریستال اصفهان

عرضه بلور و کریستال

بلور و کریستال های تولید شده در شهر اصفهان به حدی کیفیت بالایی از خود نشان داده اند که استان های دیگر را مجاب به این کرده اند که از فروشگاه بلور و کریستال اصفهان برای مصارف خود استفاده کنند. از جمله استان هایی که سالانه بیشترین وارد کننده این محصول به حساب می آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استان تهران
  2. استان فارس
  3. استان کرمان
  4. استان یزد
  5. استان سمنان
  6. استان گستان
  7. استان مازندران
  8. استان گیلان
  9. استان اردبیل
  10. استان آذربایجان شرقی
  11. استان آذربایجان غربی
  12. استان کردستان
  13. استان ایلام
  14. استان قزوین
  15. استان همدان

فروشگاه بلور و کریستال اصفهان

بازار فروش بلور و کریستال

یک محصول برای این که به فروش عمده در بازار برسد نیاز به این دارد که چند فاکتور حتما از سوی مالکان مورد توجه قرار گیرد. اولین نکته بحث کیفیت محصول است. بالطبع تمامی مشتریان اولا خواهان جنسی با دوام هستند که اقلا چند سالی برای آن ها کارایی داشته باشد. دومین موضوع این است که قیمت محصول مناسب و برای تمامی اقشار جامعه تعریف شود سومین موضوع بحث برند سازی محصول است. خب این یک موضوع کاملا روشن و مشخص است که در دنیای تجارت امروز محصولات ر کنار کیفیت و قیمت مناسب باید برای جامعه هدف خود آگاه سازی منسجم و دقیقی را انجام دهد. از این رو برند های بلور و کریستال کاملا بر روی این موضوع کار کرده و آگاه سازی موثری برای مشتریان خود انجام داده و طبیعتا مشتریان بالایی برای خود دست و پا کرده است.

  1. استان البرز
  2. استان اراک
  3. استان قم
  4. استان خوزستان
  5. استان کرمانشاه
  6. استان بوشهر
  7. استان هرمزگان
  8. استان سیستان و بلوچستان
  9. استان خراسان رضوی
  10. استان خراسان جنوبی

فروشگاه بلور و کریستال اصفهان

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

قیمت محصولات بلور اصفهان ابان ۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور اصفهان و شرکت هایی دیگری چون نوری تازه، کاوه و گمین در …