مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور / فروش بلور زنگان پارس زنجان گلس
فروش بلور زنگان

فروش بلور زنگان پارس زنجان گلس

فروش بلور زنگان پارس زنجان گلس به صورت کارتنی خرد یا بصورت عمده که حداقل یک ماشین خاور می باشد توسط اراد کریستال صورت می گیرد.

مجموعه اراد کریستال تنها در زمینه فروش بلور زنگان پارس فعالیت ندارد بلکه در پخش عمده همه بلور ایران به صورت گسترده در سرتاسر کشور فعالیت می کند.

فروش بلور زنگان

قیمت خرید و فروش بلور زنگان

اگر شما نیز از خریداران یا مغازه داران و عمده فروشان در شهرستان هایی هستید که دسترس مناسببه استان اصفهان جهت خرید عمده بلور زنگان را ندارید کافی است تا با ما در این پخش و مرکز فروش ارتباط بگیرید تا راه های بسیارمناسبی را جهت خرید عمده و سفارش پیش روی شما گذاشته و از خرید لذت ببرید.

بلور و شیشه زنگان گلس یکی از شرکت های به نام در ایران می باشد که از نظر کیفیت می توان در جایگاه سوم ایرانی ان را قرار داد که جایگاه اول به بلور اصفهان و کریتال لیزا موری و سپس بلور نویر تازه و ساکوره می توان اختصاص داد.

از جمله محصولاتی که در این کارخانه ها تولید می شود انواع پارچ شیشه ای و کاسه بشقاب می باشد که بسیار با کیفیت است.

فروش بلور زنگان

کانال تلگرامی محصولات شرکت بلور زنجان پارس

استفاده از راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی در این سال ها روند قابل چشم گیری داشته است و باعث شده است تا خریداران و مردم نیز در امر خرید مسیر بهتری را طی کنند.

استفاده از کانال های تلگرامی نیز می تواند برای معرفی محصولات جدید بسیار موثر و قابل تامل باشد. پس کافی است در کانال زیر که یکی از مرجع های موفق در قیمت و معرفی بلور ایرانی می باشد عضو شوید و از به روز ترین تولیدات بلور زنگان و قیمت های ان اطلاع یابید.

همچنین می توانید از ظروف چینی مانند انواع بشقاب چینی ست های قهوه خوری و دیگر ظروف را نیز از طریق سایت های تلگرامی خریداری نمایید.

Arad Crystal

معرفی محصولات بلور زنگان در تلگرام
فروش بلور زنگان

محصولات کارخانه شیشه زنگان پارس

بلور زنگان دارای محصولات مختلفی چون کاسه و لیوان ها و نیم لیوان ها می باشد و دارای مدل ها با نام های زیر:

  • نیم لیوان پاشا، اوا، راشل، نانسی، روما، سان و…
  • لیوان های دسته دار پاشا و روما و راشل
  • لیوان های شربت خوری اکاو ساده، کندو، لوزی، خشتی
فروش بلور زنگان

محصولات شرکت بلور نومینا لرستان

یکی از شرکت های موفق در زمنیه تولید ظروف بلوری ارزان قیمت و کیفیت پایین را می توان شرکت بلور نومینا دانست. شرکتی که بیشترین فروش خود را منوط به دو مدل لیوا های محک و منصور است. اما از سایر این ظروف نیز نباید غافل شد.

  • نیم لیوان تینا و هانتر
  • لیوان منصور و محک و نیوجرسی و دیاموند
  • لیوان صوفیا و الیزابت
  • تابه درنا و…
فروش بلور زنگان

قیمت بلور شیشه ارکوک

کارخانه بلور و شیشه ارکوک واقع در کشور ایران با تولید محصولات زیر در زنج کیفیت پایین و قیمت حراجی توانسته است در این بازار به فروش خوبی برسد و تقریبا گوی راقبت در چند محصول زیر را از تولید کنندگانی به نام چون بلور لرستان و گمین به پیش ببرد

  • نیم لیوان محک و ارغوان و عینکی
  • لیوان های محک و منصور، برلیان و یاس، نگار و لادن

اگر می خواهید با محصولات و تولیدات این شرکت بیشتر اشنا گردید یا قیمت به ورز این محصولات را داشته باشید کافی است تا با ما در بزرگترین فروش گاه اینترنتی ایران ارتباط بگیرید و در هر گوشه و کنار ایران خریدی با قیمت کارخانه داشته باشید.

فروش بلور زنگان

پخش بلور کاوه

غیر ممکن است در ایران از بلور و شیشه صحبت شود ولی پایی از  برند بلور کاوه در میان نباشد یا با تنوع محصولات به بازار ورود می کند یا با قیمت پایین محصولات خود توانسته است سهم بازار را بدس بگیرد یا اینکه با استفاده از تولید محصولاتی که سایر شرکت ها نمی توانند تولید کنند.

به هر حال شما مغازه داران در هر گوشه و کنار ایرن که باشید کافی است تا با ما در اراد کریستال ارتباط بگیرید تا به لیست قیمت فروش بلور زنگان و کاوه و لرستان دست پیدا کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه و ساچی گلس و کاوه لوکس در فروردین ماه سال۱۴۰۳ را …