مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / فروش بلور کاوه
فروش بلور کاوه

فروش بلور کاوه

فروش بلور کاوه به صورت نمایندگی های فراوانی که در سطح کشور قرار داده است و خارج شدن کالا ها از انحصاری از جمله عوامل موفقیت و کسب بازار های بیشتر توسط این کارخانه می باشد.

از جمله پارامتر هایی که باعث شده است تا شاهد فروش بلور کاوه در همه نقاط کشور و حتی صادرات ان باشیم این است که این شرکت کالای انحصاری در اختیار نماینده ای قرار نداده است و یا نماینده ای سهامدار کارخانه نمی باشد.

فروش بلور کاوه

نمایندگی های فروش بلور کاوه

متاسفانه برای برخی از  شرکت های تولید ظروف بلور و شیشه شاهد این امر هستیم که نمایندگی فروش شان تنها در اختیار بنگ داران یا همان سهام داران کارخانه هست و این امر باعث می شود تا نماینده در امر فروش با سلیقه شخصی وارد شود و امر مشتری مداری حذف شود.

اما فروش بلور کاوه در کشور توسط نمایندگی هایی انجام می شود که صرفا نمایندگی فروش کارخانه هستند نه سهامدار ان، و لذا اگر ارتباط خوب با مشتری نتوانند برقرار کنند، لذا در امر کسب سرمایه با مشکل رو به رو می شوند.

فروش بلور کاوه

صادرات محصولات بلور کاوه

بسیاری از تولیدات گروه صنعتی شیشه کاوه را اگر از کیفیت پایین انها پشم بپوشیم ولی از لحاظ زیبایی و تولید واقعا قابل تحسین می باشند و به گونه ای هستند که نمونه ان در کشور شاید توسط دو برند بزرگ دیگر یعنی بلور نوری تازه و اصفهان در حال تولید و عرضه به بازار می باشند.

ایم منحصر به فرد بودن در تولید، نه تنها باعث شده است تا برای برخی از ظروف در کشور خودمان دارای بازار ها و مشتری های مخصوصی باشد، بلکه در بازار های بین المللی نیز به یک برند شناخته شده تبدیل بشود و در بسیاری از کشور های جهان سومی، هم اکنون از خرید و فروش بسیار بالا و صادرات فوق العاده ای برخوردار می باشد.

فروش بلور کاوه

از جمله خریداران و کشور هایی که هم اکنون می توان انها را از مشتریان ثابت بلور کاوه دانست می توان به بسیاری ا کشور های خاورمیانه اشاره داشت که این خواستار بالا از سمت خریداران در اقصی نقاط جهان نیز باعث شده است تا بازرگانی های بسیاری در امر صادرات به سود دهی خوبی برسند.

  • افغانستان
  • پاکستان
  • ترکمنستان
  • تاجیکستان
  • گرجستان
  • ارمنستان
  • قزاقستان
  • قرقیزستان
  • عراق
  • ترکیه
  • سوریه
  • عمان
  • و…
فروش بلور کاوه

نمایندگی بلور اصفهان در تهران

اگر به ظروف بلور و شیشه ای که در بازار بلور فروشان به خرید و فروش گذاشته می شود توجه کرده باشید خواهید دید که هر کدام از انها تولید شرکت ها و برند های مختلف ان هم در درجه بندی های متفاوت قرار دارند.

اگر بخواهیم در داخل کشور به برترین تولید کنندگان این ظروف از نظر کیفیت اسمی به میان بیاوریم، قطعا، بزرگترین اسامی می تواند نام های زیر باشند.

  • شرکت بلور اصفهان
  • کارخانه بلور نوری تازه

که البته باید اشاره داشت که متاسفانه بسیاری از افراد بر این باور می باشند که نام بلور کاوه همان شرکت اصفهان است و حتی مشاهده شده است که کارخانه بلور نوری تازه را نیز با نام نوری تازه اصفهان خطاب می کنند که همه اینها اشتباهی است که در گذر زمان سبب شده است تا همه خریداران فکر کنند که همه کارخانه های بلور سازی در استان اصفهان قرار دارند که این یک تفکر اشتباه است.

شرکت بلور کاوه هیچ کارخانه در استان اصفهان ندارند بلکه در دو استان یزد یک کارخانه به نام شیشه مظروف یزد و دیگر در  شهر ساوه با ۴واحد تولیدی مشغول به تولید ظروف بلور می باشند و اگر قصد دارید محصولات این شرکت را خریداری کنید بهتر است تابه درب کارخانه مراجعه نکنید.

فروش بلور کاوه

خرید فروش و پخش بلور حراجی ایرانی

در زمینه خرید و فروش و پخش بلوریجات ارزان قیمت که مناسب برای حراجی باشد  شاید همه به فکر خرید محصولات شرکت بلور کاوه باشند اما باید گفت که می توان حتی از اتولیدات شرکت بلور اصفهان یا حتی بلور شیشه نوری تازه که گران ترین کار ایرانی نیز می باشد در سمت و سویی درست ان، به عنوان بلور های حراجی ارزان قیمت به فروش رسانید اما نه با قیمت ۲۰۰۰یا ۵۰۰۰فروش، بلکه حداقل با ۱۰هزار فروش می تواند سود خوبی را برای فروشنده به همراه داشته باشد.

اگر قصد خرید و فروش این نوع از ظروف شیشه بلور حراجی ۵۰۰۰تا ۱۰هزار فروش را دارید و می خواهید که با تنوع بیشتری نسبت به کارخانه، خرید خود را انجام بدهید با ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه و ساچی گلس و کاوه لوکس در فروردین ماه سال۱۴۰۳ را …