مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور ایران / فروش عمده بلور در بازار ایران

فروش عمده بلور در بازار ایران

فروش عمده بلور و شیشه در بازار بلورجات ایران به صورت اینترنتی توسط سایت کریستال کار انجام می شود و توزیع آن به سراسر کشور، با فروش اینترنتی بسیار آسانتر گردیده است.

فروش عمده بلور

بازار بلور و شیشه ایران امروزه به حدی گسترش یافته است که شاهد انواع ظروف بلور و شیشه تولیدات کارخانجات داخلی و خارجی در بازار  می باشیم. هر کدام از این تولیدکنندگان در یک سری از ظروف توانسته اند سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند.

فروش عمده بلور

تولیدکنندگان بازار بلور ایران

ایران را بدون شک باید یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بلور و شیشه در آسیا دانست و حتی توانسته ایم در بازار های جهانی نیز درخشان باشیم و از طرفی نیز با توجه به اینکه برخی از تولیدکنندگان بلور خارجی چون محصولات باکیفیت تولید می کنند در بازار بلور ایران نیز راه پیدا کرده اند.

برند های بلور و شیشه ایران

  • بلور و شیشه اصفهان
  •  بلور و شیشه کاوه
  • بلور و شیشه نوری تازه
  • بلور و شیشه پیشگامان
  • بلور و شیشه یزد
  • بلور و شیشه تابان
  • بلور و شیشه ساوه
  • بلور و شیشه جهان کریستال

اما در میان تولید کنندگان فوق، بزرگترین بازار فروش داخل و خارج از کشور را می توان برای بلور و شیشه اصفهان و کاوه دانست.

فروش عمده بلور

برند های بلور و شیشه خارجی

علاوه بر اینکه در بازار بلور و شیشه ایران تولیدکنندگان داخلی نقش پر رنگی را ایفا می کنند، این ظروف، مشابه خارجی بسیاری نیز دارند و اگر بخواهیم به اصلی ترین آنها اشاره کنیم باید به شرکت های زیر اشاره داست.

برند های بلور و شیشه خارجی

  • بلور و شیشه پاشا باغچه( پاشا باجه)
  • بلور و شیشه لومینارک
  • بلور و شیشه پی ار سی
  • بلور و شیشه لیسا موری
  • بلور و شیشه ونزی

فروش عمده بلور در بازار ایران

فروش عمده بلور و شیشه در بازار بلور ایران نیز مانند بسیاری از حوزه های دیگر به دو صورت انجام می شود:

  1. خرید حضوری بلور و شیشه
  2. خرید اینترنتی بلور و شیشه

اما به واقع کدام روش می تواند سودمندی بیشتری داشته باشد؟
اصلی ترین عاملی که باعث می شود خرید حضوری انجام شود اعتماد می باشد و اگر این فاکتور را کنار بگذاریم قطعا خرید اینترنتی مزیت های بسیار زیادی دارد.

یکی از معایب بزرگ خرید و فروش حضوری، از بین رفتن زمان و هزینه می باشد که بایستی خریدار آن را از جیب خود خرج کند تا بتواند نزد تامین کننده بیایید تا معامله انجام بشود.

اما فروش عمده بلور آن هم به صورت اینترنتی، این دو مورد را به شدت به حداقل رسانده است و تمامی کسانی که در زمینه خرید و فروش این محصول فعالیت دارند می توانند با یک تماس تلفنی درخواست خود را با نمایندگی فروش در میان بگذارند، از موجودی انبار اطلاع پیدا کنند و به جدیدترین قیمت ها دسترسی داشته باشند.

فروش عمده بلور

فروش عمده بلور و کریستال در ایران

بلور و کریستال، امروزه به حد بسیار زیادی در حال خرید و فروش در بازار بلورجات ایران و در تمامی استان ها می باشد و خریداران کافی است تا یک حضور ساده در بازار های سنتی شهر خود داشته باشند تا با انواع مختلف ظروف بلور و کریستالی که توسط فروشندگان آن به فروش می رسد روبرو گردند.

این تنوع در بازار ظروف بلور و کریستال باعث می شود تا خریداران تکی بتوانند به راحتی خرید خود را انجام بدهند اما عمده فروشان باید از مرکزی خرید خود را انجام بدهند تا قیمت نهایی خرید برایشان صرفه اقتصادی داشته باشد.

فروش اینترنتی و عمده بلور و کریستال ایرانی

دنیای امروز را با عصر دیجیتال نیز نامگذاری کرده اند و استفاده از بستر اینترنت برای آشنایی با محصولات تولید شده می توانید بسیار مفید باشد.

بسیاری از عمده فروشان و خرده کاران حوزه بلور و کریستال که امکان حضور در نمایندگی را ندارند امور خرید و فروش خود را بصورت اینترنتی انجام می دهند. مزیت هایی در فروش و خرید اینترنتی بلور و شیشه وجود دارد که باعث می شود تا مردم به سمت آن کشیده شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه و ساچی گلس و کاوه لوکس در فروردین ماه سال۱۴۰۳ را …