مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور / فروش عمده بلور نوری تازه با نازلترین قیمت
فروش عمده بلور نوری تازه

فروش عمده بلور نوری تازه با نازلترین قیمت

فروش عمده بلور نوری تازه با نازلترین قیمت به صورت عمده و خرده بار کارتنی توسط بزرگترین مرکز پخش اینترنتی بلورجات ایرانی به سرتاسر کشور انجام می شود.

تمامی محصولات بلور نوری تازه را می توانید بصورت عمده که حداقل یک ماشین خاور می باشد از نمایندگی ها خریداری کنید و یا اینکه اگر خرده بار خرید دارید می توانید از مراکز پخش و فروش استفاده کنید.

فروش عمده بلور نوری تازه

فروش عمده بلور نوری تازه از اصفهان

البته اگر شما به هیچ کدام از موارد فوق نمی توانید به صورت حضوری دسترسی داشته باشید و می خواهید با قیمت درب کارخانه خرید محصولات نوری تازه را از اصفهان یا تهران انجام بدهید می توانید با ما در بزرگترین مرکز فروش عمده بلور نوری تازه که بصورت اینترنتی فعال می باشیم در ارتباط باشید.

فروش عمده بلور نوری تازه

پخش بلور شیشه نوری تازه

بلور نوری تازه در بازار داخلی و در مقایسه با سایر بلورجات ایرانی از جایگه ویژه ای برخوردار می باشد.

زیبایی بسیار فوق العاده و تقریبا بخصوصی که محصولات بلور شیشه نوری تازه دارا می باشد سبب شده است تا خریداران آن در سرتاسر کشورمان وجود داشته باشد.

یکی از ویژگی هایی که خرید بلور شیشه نوری تازه می تواند داشته باشد این است که محصولات این شرکت را می توان به عنوان کادویی بسیار استفاده نمود چرا که هم زیبایی خوبی دارا می باشند و هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

از جمله ظروفی که به عنوان کادویی بیشترین خرید و فروش را دارا هستند.

  • سرویس پارچ و لیوان
  • شکلات خوری
  • میوه خوری
  • شیرینی خوری
  • سرویس های پذیرایی
  • سرویس غذا خوری
  • لیوان
  • بستنی خوری
فروش عمده بلور نوری تازه

خرید محصولات بلور نوری تازه با قیمت عالی

یکی از دغدغه های خانم ها  برای خرید ظروف بلور و شیشه بخصوص برای محصولات شرکت بلور نوری تازه، این است که بتوانند با توجه به قیمتی که در حال پرداخت و خرید می باشند کیفیت آن نیز قابل قبول باشد یا اینکه به میزان همان مبلغی باشد که پرداخت نموده است.

اکنون نه تنها این امکان برای خانم های خانه دار بلکه برای هر خریداری در سرتاسر کشور فراهم آمده است تا حتی اگر کمترین تجربه ای در امر بلور های ایرانی ندارند می توانند بدون دغدغه از بابت قیمت و کیفیت محصولات، اقدام به خرید و فروش عمده بلور نوری تازه داشته باشند.

فروش عمده بلور نوری تازه

مراحل تولید ظروف بلور چگونه می باشد

شیشه را می توان یک محصول طبیعی در نظر گرفت که مهم ترین و عمده ترین مواد تشکل دهنده آن شامل مواد زیر هستند.

  • سیلیس
  • آهک
  • کربنات سدیم و…

البته در نظر داشته باشید که برای تولید شیشه های رنگی از شیشه خرده های بازیافتی استفاده می شود و تقریبا ۵۵درصد مواد تشکیل یک شیشه رنگی از همین شیشه های بازیافتی می باشند.

برای تولید یک ظرف بلوری، اولین مرحله آن ذوب نمودن خرده شیشه ها و سایر مواد اولیه در کوره می باشد. دمای کوره چیزی در حدود ۱۵۸۰درجه سانتی گراد می باشد که برای ذوب نمودن این مواد در داخل کوره مهم ترین نقش را گاز طبیعی ایفا می کند پیش هزینه های گاز طبیعی اولین عامل در تعیین قیمت می باشد.

فروش عمده بلور نوری تازه

دومین مرحله تولید ظروف بلوری در کارخانه نوری تازه

بعد از ذوب شدن خرده و شیشه ها و مواد اولیه و تشکیل مواد مذاب مرحله بعدی، قالب گیری نام دارد. برای قالب گیری، باید مقدار مشخصی از مواد مذاب توسط دستگاه های برش در داخل کوره جدا بشود تا این مواد مذاب که در اصطلاح به آن لقمه گفته می شود از طریق ناودان هایی جداگانه وارد قالب اصلی بشوند تا بعد از قرار گرفتن لقمه ها در داخل قالب، توسط عمد دمیدن هوا، شکل نهایی ظرف ایجاد بشود.

بعد از اینکه قالب اولیه ظرف آماده شد انها را توسط دستگاه های کاملا اتوماتیک وارد یک گرما خانه با دمای بسیار بالا می کنند تا بلور به استحکام برسد و در حین حرکت، دمای دستگاه و کوره کم و کمتر می شود تا سطح شیشه از غبار و خراشیدگی عاری بشود.

فروش عمده بلور نوری تازه

در حین حرکت کردن ظروف از گرماخانه به سمت خارج شدن دستگاه هایی کاملا مکانیکی بصورت چشمی در حال کنترل ظروف می باشند تا عیوب اولیه ظرف مورد بررسی قرار بگیرد.

بعد از خارج شدن ظروف از کوره و دستگاه پخت، وارد آخرین مرحله کنترل کیفیت یعنی توسط انسان ها و افراد متخصص بر روی خطوط تولید می شود و در نهایت نیز اگر ظرف از نظر حباب و شکستگی مشکلی نداشت، وارد خطوط بسته و بندی و انبار می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور اصفهان قیمت کارخانه

بلور اصفهان قیمت کارخانه فروردین ۱۴۰۳

بلور اصفهان قیمت کارخانه برای فروش محصولات خود را در فروردین ماه ۱۴۰۳اعلام کرده است …