مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور اصفهان و خرید عمده و خرده
قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان و خرید عمده و خرده

قیمت بلور اصفهان را می توانید از طریق مراجعه به بازار های سنتی، نمایندگی های فروش کارخانه بلور اصفهان یا حتی سایت و فروشگاه های اینترنتی عمده و خرده فروش بدست آورید. جهت خرید با قیمت کارخانه با مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

لیست قیمت بلور اصفهان به همراه موجودی کارخانه ان هم بصورت تصویری و با فرمت فایل پی دی اف در زیر قرار داده شده است که شما خریداران می توانید آن را دانلود نموده و همیشه به همراه خود داشته باشید.

قیمت بلور اصفهان

آسان ترین راه دریافت لیست قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان در اول هر ماه توسط نمایندگی های رسمی فروش در اختیار خریداران قرار داده می شود و اگر قصد خرید بصورت حداقل یک ماشین خاور را دارید می توانید با آنها در ارتباط باشید.

شاید برای همه خریداران امکان حضور در بازار بلور فروشان به صورت حضوری وجود نداشته باشید و هم چنین شاید بسیاری از مشتریان نمی دانند که نمایندگی های رسمی فروش کارخانه بلور اصفهان چه کسانی هستند لذا باید مسیر دیگری را برای این دوستان در نظر داشت تا بتوانند در کوتاه ترین زمان و بدون دردسر بتوانند به لیست قیمت بلور اصفهان دسترسی پیدا کنند.

قیمت بلور اصفهان

کانال تلگرامی بلور اصفهان و معرفی محصولات جدید

ما در بزرگترین مرکز پخش و فروش بلور اصفهان در کشور به هر خریداری پیشنهاد می کنیم تا تنها با عضویت در کانال تلگرامی بلور و شیشه اصفهان، نه تنها می توانند در کوتاه ترین به آخرین قیمت های محصولات بلور اصفهان دسترسی داشته باشند بلکه از مزیت های دیگر نیز بهره مند بشوند.

  • آشنایی با جدیدترین تولیدات در کارخانه
  • اطلاع از آخرین ظروف روی خط تولید
  • و…

isfahanglassind@

قیمت بلور اصفهان

کارخانه بلور اصفهان تولید کننده باکیفیت ایرانی

محصولات تولید شده در شرکت بلور و شیشه اصفهان یا به عبارتی دیگر ظروفی بلوری معروف به اصفهان گلس (isfaha glass) همیشه به عنوان باکیفیت ترین انواع بلورجات ایرانی شناخته شده است و تولیدات این شرکت شامل کامل ترین سرویس های غذا خوری و پذیرایی می باشد.

در کنار کارخانه بلور اصفهان، که اولین و قدیمی ترین شرکت تولید کننده ظروف بلور و شیشه ای می باشد نام های مختلف دیگری چون، بلور نوری تازه و کاوه نیز در امر تولید ظروف بلوری مشغول به فعالیت و عرضه به بازار داخلی و یا صادرات می باشند.

قیمت بلور اصفهان

خرید سرویس غذا خوری گلایول بلور اصفهان

اگر قصد دارید که یک سرویس غذا خوری با جنس بلور را خریداری کنید ولی کیفیت برایتان اهمیت ویژه ای دارد و هم چنین، می خواهید با نمونه فرانسوی معروف نیز شباهت داشته باشد می توانید از خرید سرویس غذا خوری گلایول تولید کارخانه بلور اصفهان لذا کافی را ببرید.

این سرویس تقریبا کامل ترین نوع خود در بین شرکت های تولید کننده ظروف بلوری در ایران می باشد و البته با نام هایی چون عینکی یا بند انگشتی نیز شناخته می شود. ظروف غذا خوری بلور اصفهان مدل گلایول با توجه به کیفیتی که دارا است، حتی برای جهیزیه نیز به وفور توسط بانوان ایرانی خریداری می شود.

  • بشقاب تخت ۲۳ برنج خوری
  • بشقاب گود ۲۳ خورشت خوری
  • بشقاب تخت ۱۹ پیش دستی
  • کاسه سایز ۱۴ سالاد خوری
  • کاسه سایز ۱۹ سالاد خوری
  • قاب تخت اطلسی
  • دیس بیضی کوچک سایر ۳۰
  • دیس بیضی متوسط
  • دیس بیضی بزرگ ۳۸
  • دیس گرد
  • کاسه ۱۵ گلایول
قیمت بلور اصفهان

صادرات محصولات باکیفیت کارخانه بلور و شیشه اصفهان

تمامی محصولات تولید شده در شرکت بلور شیشه اصفهان از بالاتری کیفیت و مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته و به بازار عرضه می شوند لذا یکی از از نرخ صادراتی بسیار بالایی برخوردار می باشد و تقریبا ۴۰درصد از تولیدات این کارخانه مستقیما در زمان تولید برای صادرات حتی به کشور های اروپایی پیش فروش شده اند.

هر ساله و با شرکت مدیران این کارخانه در بازار های بین المللی، و هم چنین بیشتر نمودن ظروف تولید در سبد کارخانه و بالاتر بردن تنوع تولید، ظرفیت صادرات بخصوص به کشور های اروپایی بیشتر می شود.

ما نیز در مجموعه اراد کریستال امید داریم بتوانیم تا با اسان تر نموده مسیر اشنایی خریداران با تولیدات بلور اصفهان و کوتاه تر نمودن در امر خرید، بتوانیم سهمی عالی در امر صادرات بلورجات ایرانی به کشور های مختلف را داشته باشیم تا هم باعث سود برای کارخانه و امر اشتغال افرینی برای کشور بشویم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور زنگان

لیست قیمت بلور زنگان اذر۱۴۰۲

لیست قیمت بلور زنگان در اذر ماه سال۱۴۰۲ در یک فایل پی دی اف به …