مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / قیمت خرید بلور کاوه
قیمت خرید بلور کاوه

قیمت خرید بلور کاوه

قیمت خرید بلور کاوه از نمایندگی های رسمی فروش شرکت چه تفاوت هایی با قیمت خریداری در بازار های بلور فروشان شوش تهران یا اصفهان دارند؟ ایا خرید از نمایندگی گزینه بهتری می باشد یا از مراکز پخش و فروش عمده در شهرستان ها؟

یک سوال بسیار مهم حتی برای کسانی که در زمینه فروش بلور ایرانی فعالیت دارند این است که قیمت خرید بلور کاوه را از کجا دریافت کنند که مناسب ترین قیمت باشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را بیشتر کنید.

قیمت خرید بلور کاوه

قیمت خرید بلور کاوه از درب کارخانه

محصولات بلور کاوه امروزه توانسته است به یکی از پر فروش ترین تولیدات بلور و شیشه در کشور تبدیل بشود لذا در هر مغازه ای که بروید قطعا نمونه کار های از این شرکت را خواهید دید.

اما قیمت خرید بلور کاوه توسط شما از یک سمت تعیین می شود یعنی اینکه شما چه میزان خرید دارید و اینکه می خواهید چگونه خرید خود را به صورت حضوری یا غیر حضوری انجام بدهید و اینکه می خواهید چقدر هزینه کنید؟ این موارد پارامتر هایی هستند که از سمت خریدار در قیمت تاثیر می گذارند

قیمت خرید بلور کاوه

نمایندگی های فروش شرکت بلور و شیشه کاوه

بدون شک اولین و مهم ترین پارامتر در قیمت گذاری و مناسب ترین قیمت در هر نقطه از کشور توسط نمایندگی های رسمی فروش کارخانه در بازار داخلی انجام می شود و این یعنی اگر قصد خرید عمده را دارید اولین گزینه شما نمایندگی های شرکت باشند؟

اما ایا خرید از نمایندگی ها برای هر خریداری مناسب است؟ قطعا خیر و در جواب دلیل خود باید بگوییم که شاید یک نفر از بابت هزینه خرید عمده مشکلی نداشته باشد اما چون تازه کار است باید نمونه های بیشتری را در مغازه خود در دسترس داشته باشند لذا اگر از نمایندگی و کارخانه خرید کند نهایاتا به تعداد ۳۰ قلم جنس بتواند در مغازه خود قرار بدهد.

اما کافی است تا همین مبلغ را از داخل بازار برای شروع کارخود انتخاب کند شاید با قیمتی بالاتر از کارخانه خرید خود را انجام می دهند اما تنوع ار بیشتر می شوند.

قیمت خرید بلور کاوه

کانال تلگرامی محصولات شیشه بلور کاوه

با عضویت در کانال تلگرامی زیر که در زمینه معرفی محصولات شرکت بلور کاوه با پایین ترین قیمت می باشد اطلاعات خود را در مورد محصولات به روز تر کنید.

KAVEHGLASSIND@ معرفی محصولات بلور کاوه در کانال تلگرام

قیمت خرید بلور کاوه

پخش عمده بلور کاوه

مجموعه اراد کریستال که در زمینه پخش عمده ظروف بلور و شیشه در کشور مشغول به فعالیت می باشد کلیه ظروف بلوریجات ایرانی را با قیمت درب کارخانه و شرایط مناسب جهت خریداری خریداران شهرستانی فراهم اورده است.

پخش عمده ظروف بلور و شیشه تولیدات داخل مانند برند هایی چون کاوه، اصهان و نوری تازه، زنگان و گمین و شهریار به صورت خرده ولی با قیمت کارخانه به خریداران در  سرتاسر کشور سبب شده است تا توزیع عادلانه ای برای مشتریانی باشد که امکان حضور به بازار های سنتی بلور فروشان اصفهان یا تهران را ندارند.

یشتر محصولاتی که در مجموعه اراد کریستال به فروش می رسند تولید داخل بوده و لیست قیمت کارخانه ای برای هر خریداری در نظر گرفته می شود و بر اساس میزان خرید خریداران، درصد های مختلفی در تخفیف برای انها در نظر گرفته می شود.

قیمت خرید بلور کاوه

فروش عمده محصولات بلور شیشه کاوه

ایا قصد دارید در زمینه فروش ظروف بلوری ارزان قیمت و حراجی مشغول به فعالیت شوید اما نمی دانید که کدام ظرف و تولید کدام کارخانه برای کار شما مناسب است و با چه قیمتی باید خریداری کنید تا حداقل سود خود را بیشتر کنید؟

از جمله پر فروش ترین محصولاتی که می توانید برای این کار و دست فروشی انتخاب و خریداری کنید، برند بلور کاوه و بخصوص ظروفی هستند که بصورت تکی به فروش می رسند اقلامی مانند انواع زیر

  • بستنی خوری ها
  • قندان
  • کره خوری
  • پنیر خوری
  • دیس ها
  • سس خوری
  • پیاله های کوچک و بزرگ
  • پارچ ها
  • شکلات خوری
  • انواع استکان
  • اردور خوری
  • و…
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش بلور کاوه

پخش بلور کاوه در بازار

پخش بلور کاوه در بازار به صورت عمده و کارتنی توسط برزگنرین مرکز خرید و …