مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / قیمت ظروف بلور کاوه
قیمت ظروف بلور کاوه

قیمت ظروف بلور کاوه

قیمت ظروف بلور کاوه را همراه با عکس و تعداد در یک کارتن می خواهید؟ کافی است تا با ما در مجموعه اراد کریستال ارتباط بگیرید.

در این مرکز فروش بلور ایرانی تلاش شده است تا قیمت ظروف بلور کاوه را به صورت مصور برای خریداران اماده کنیم تا مسیر اشنایی برای مشتریان شهرستانی به کوتاه ترین زمان ممکن برساند.

قیمت ظروف بلور کاوه

لیست قیمت ظروف بلور کاوه

در زیر و بر اساس تفکیک در ابتدا به شرح کوتاهی از کارخانه هایی که تحت نظر گروه صنعتی شیشه کاوه مشغول به فعالیت هستند می پردازیم و در ادامه همان توضیحات نیز لیست قیمت هر کدام از کارخانه را قرار داده ایم.

در نظر داشته باشید که شما خریداران محترم در ابتدا باید نوع و حجم خرید خود را مشخص کنید و سپس با ما در ارتباط باشید تا مراحل خرید خود را انجام بدهید.

قیمت ظروف بلور کاوه

محصولات شرکت شیشه مظروف یزد

کارخانه شیشه مظروف یزد معروف به بلور کاوه یزد را می توان بزرگترین تولید کننده انواع ظروف بلور در موادری چون لیوان و نیم لیوان و فنجان و سپس نعلبکی و کاسه ان هم در سایز های مختلف نام برد. بیشتر تولیدات این شرکت نیز فروش بسیار بالایی دارند و اگر می خواهید همه محصولات این کارخانه را با عکس ببینید کافی است تا فایل زیر را دانلود کنید.

قیمت ظروف بلور کاوه

فروش تولیدات کارخانه بلور کاوه

ایا می دانید که در بین کارخانه های شهرک صنعتی ساوه کدام یک از انها، بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است و کدام یک تنوع بیشتری در تولید دارند؟ اولین نام را باید به همین کارخانه که مشابه با برند خود نیز می باشد اشاره کرد که بیشترین تنوع تولیداتش موارد زیر هستند.

  • پارچ یخچالی
  • پارچ بزرگ
  • یپارچ مینی
  • لیوان های بدون دسته
  • بشقاب برنخ و خورشت خوری
  • کاسه ها سایر ۱۰و ۱۲
قیمت ظروف بلور کاوه

خرید ظروف شرکت توسعه بلور کاوه

شرکت توسعه بلور کاوه اولین تولید کننده کیلاس و نیم لیوان های پایه دار نازک در ایران و خاورمیانه می باشد که توانست برای کشور خودما بسیار مفید باشد و این سود اوری از چند جهت قابل بررسی می باشد.

برای اینکه بدانید تولیدات شرکت توسعه بلور کاوه کدام کارخانه می باشد بهتر است تا فایل لیست قیمت محصولات این شرکت را دانلود کنید.

قیمت ظروف بلور کاوه

پخش بلور شیشه ساوه

پخش بلور شیشه ساوه در ایران یکی از پر فروش ترین بازار های بلوریجات ایرانی در کشور می باشد که توانسته است تا بازار خوبی نیز در عراق و سایر کشور های همسایه برای خود دست و پا کند و این فروش نیز سود خوبی برای کارخانه و کشور به همراه داشته باشد. با استفاده از فایل ذیل می توانید اطلاعات تکمل تری در مورد تولیدات این شرکت بدست اورید.

قیمت ظروف بلور کاوه

قیمت محصولات کارخانه بلور و شیشه تابان

کمتر اشنا بودن تولیدات این شرکت سبب شده است تا خریداران کمتری نیز داشته باشد و شاید اگر از خریداران بپرسید که معروف ترین تولیدات این کارخانه کدام می باشد بیشتر به سه مورد زیر اشاره می کنند

  • سرویس ابان
  • سرویس کلاسیک
  • سرویس کلاسیک ویو

ولی در این شرکت تولیدات دیگری نیز هستند که می توانید با معرفی محصولات انها، هم خود نیز به فروش بیشتری برسید که برای بدست اورید قیمت محصولات این کارخانه، می توانید از فایلی که در ادامه هست دانلود کنید.

قیمت ظروف بلور کاوه

لینک کانال تلگرامی محصولات بلور کاوه

در نظر داشته باشید که تولیدات کارخانه بلور کاوه هر هفته ممکن است به یک محصول جدید ختم بشود و شما نیز تمایل داشته باشید که ان ظرف را مشاهده کنید و لذا باید منتظر بمانید تا یک پخش کننده ان ا خریداری کند و سپس عکس ان را برای فروش قرار بدهد ولی ما پیشنهاد می کنیم تا با عضویت در کانال تلگرامی خیال خود را اسوده تر کنید.

kavehglassind@

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

محصولات بلور کاوه

محصولات بلور کاوه قیمت عمده

محصولات بلور کاوه همراه با قیمت به روز و هم چنین جدید ترین تولیدات این …