مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / محصولات بلور شیشه لرستان
محصولات بلور شیشه لرستان

محصولات بلور شیشه لرستان

محصولات بلور شیشه لرستان یکی از برند های بی نام در ایران که توانسته به واسطه برخورداری از اعتبار نام گروه تولیدی خود، عرضه محصولات با کیفیت، ارائه قیمت های ارزان در سال های اخیر به یکی از پر فروش ترین برند های بازار بلور و شیشه تبدیل شود.

 کارخانه تولید بلورو شیشه لرستان در کیلومتر ۱۰ جاده ازنا الیگودرز واقع شده و دفتر مرکزی این گروه تولیدی در تهران در حال فعالیت می باشد. استان لرستان با مرکزیت شهر خرم آباد در سال های اخیر به واسطه رشد و ترقی چشمگیر گروه تولیدی کارخانجات بلور شیشه لرستان توانسته به یکی از قطب های صنعتی تولید محصولات بلور در ایران تبدیل شده است.

محصولات بلور شیشه لرستان

صادرات محصولات بلور شیشه لرستان

این گروه تولیدی با تولید روزانه حدود ۴۰ تن محصولات بلور شیشه لرستان به یکی از بزرگترین تولید کننده های کشور تبدیل شده است و موفق شده علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیازهای بازار داخل کشور از طریق صادرات محصولات بلور بخش از مصرف بازارهای خارج از کشور به ویژه کشورهای همسایه و منطقه را نیز تامین نماید و در رقابت با انواع نمونه های خارجی به ویژه محصولات شیشه و بلور تولید کشورهای آسیایی سر بلند شده و توانسته علاوه کسب افتخار برای صنعت ایران از طریق ارز آوری به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور نیز کمک شایانی کند.

حجم صادرات محصولات بلور شیشه لرستان در سال حدود ۱۰۰۰۰ تن می باشد که به نوبه خود حجم قابل توجهی به شمار می آید و تاثیر به سزایی در ارز آوری و به تبع آن رونق اقتصادی کشور خواهد داشت.

محصولات بلور شیشه لرستان

فروش با قیمت عالی محصولات بلور نومینا

گروه تولیدی کارخانه شیشه لرستان به واسطه برخورداری از کارشناسان متخصص و مجرب در تیم آر اند دی یا همان تحقیق و توسعه بازار خود نیازهای بازار را به خوبی ارزیابی کرده و در راستای پاسخ گویی به نیاز های روز بازار اقدام به ارائه راه کار های متنوع و مختلف به منظور افزیش هر چه بیشتر رضایت مندی مشتریان کرده است در ادامه به برخی از این روش ها و راه کار ها اشاره خواهیم کرد.

ارائه محصولات کاربردی، متنوع، مرغوب و با کیفیت یکی از اصلی ترین تدابیر گروه تولید محصولات
می باشد چرا که اهمیت این موارد بر هیچ کس پوشیده نیست. طراحی و تولید انواع ظروف سرو غذا و غذا خوری، ظروف دکوری و غیره باعث شده تا مصرف کننده ای بتوانند کلیه ظروف مورد نیاز خود را از میان تولیدات این برند انتخاب نمایند. همچنین مصرف کننده ها می  توانند با یک مقایسه ساده میان قیمت های تولیدی در شرکت بلور لرستان با انواع مشابه از مناسب بودن قیمت محصولات این برند اطمینان حاصل نمایند.

محصولات بلور شیشه لرستان

سرویس غذا خوری شرکت بلور شیشه لرستان

از دیگر ویژگی های تولیدی کارخانه شیشه بلور لرستان امکان خرید محصولات به صورت سرویس یا به صورت تک محصول می باشد. امکان خرید محصولات به صورت تک این شرایط را برای مشتریان فراهم می کند که تنها برای خرید اقلام مورد نیاز خود اقدام نمایند مجبور به خرید محصولات اضافه به واسطه بسته بندی و سرویس بودن نشوند همچنین امکان تکمیل سرویس های ناقص شده و یا تکمیل سرویس های قبلی را برای مشتریان فراهم می کند.

لیوان محک لرستان نومینا از دیگر ویژگی های محصولات تولیدی این برند ارائه ظروف پر کاربرد از قبیل لیوان و نیم لیوان در مدل های مختلف و با قیمت های بسیار رقابتی با سایر رقبا است به عنوام مثال قیمت لیوان محک فرانسه در مقایسه با قیمت لیوان مدل محک لرستان نشان دهنده امکان خرید انواع محصولات کاربردی مورد نیاز مشابه با قیمت بسیار مناسب تر برای مصرف کنند ه ها محیا شده است .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می …