مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / بلور / پخش بلور نوری تازه از نمایندگی آغاز می شود
پخش بلور نوری تازه

پخش بلور نوری تازه از نمایندگی آغاز می شود

پخش بلور نوری تازه در ابتدا توسط کارخانه آغاز می شود و شرکت نیز در اولین مرحله، تمامی محصولات خود را در اختیار نمایندگان فروش خود قرار می دهد. مرحله بعدی عرضه تولیدات از شرکت بلور شیشه نوری تازه توسط نمایندگی ها انجام می شود.

در دومین مرحله، خریداران شهرستانی باید جهت خرید عمده که حداقل یک ماشین خاور باشد به سراغ نمایندگان پخش بلور نوری تازه بیایند و ثبت سفارش داشته باشند. نکته مورد نظر در این مراحل این است که قیمت تمامی نمایندگان در سرتاسر کشور یکسان می باشند اما شرایط فروش هر نماینده ای با نماینده دیگر مانند اعمال درصد های تخفیف و یا چک و نقد کار کردن متفاوت می باشد.

پخش بلور نوری تازه

پخش بلور نوری تازه بصورت خرده و کارتنی

با توجه به اینکه قیمت تمام شده محصولات بلور نوری تازه در برابر مقیاس با بلور اصفهان نیز بیشتر می باشد لذا بسیاری از خریداران امکان اینکه بتوانند بصورت ماشین خاوری و خرید مستقیم از کارخانه را انجام بدهند ندارند و لذا از خرید تولیدات این شرکت صرف نظر می کنند.

اما ما در بازرگانی حاضر این امکان را بسیاری از خریداران در شهرستان و اقصی نقاط کشور فراهم آورده ایم و آن هم اینکه شما می توانید بصورت کارتنی خرید خود را با قیمت درب کارخانه از ما انجام بدهید.

پخش بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه

بطور خلاصه بیان می کنیم که تمامی محصولات و تولیدات کارخانه بلور و شیشه نوری تازه با برند های مختلف آن اعم از ساکورا و لیزا موری و خود نوری تازه جزو گران ترین کارهای بلور ایرانی می باشند و یکی از اصلی ترین مواردی که می تواند در قیمت خرید و فروش برای خریداران شهرستانی تاثیر داشته باشد، نحوه تجارت و خرید آن می باشد.

همه ما می دانیم که اگر مسیر و امکان این باشد که بتوانیم تولیدات شرکت نوری تازه را از مرکز اصلی پخش آن خریداری کنیم قیمت خرید ما بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و امروزه با استفاده از اینترنت می توانیم مسیر خرید و فروش خود را به کوتاه ترین زمان ممکن برسانیم.

پخش بلور نوری تازه

کانال تلگرامی معرفی تولیدات شرکت بلور نوری تازه

در حال حاضر و بدون شک محصولات تولید شده در شرکت بلور نوری تازه زیباترین و شکیل ترین بلور ایرانی می باشد و از برند های مشهور اروپایی هیچ چیز کم ندارد و با تولید محصولی با خانواده ساکورا بسیاری از خریداران را از خرید بلور های خارجی بی نیاز نموده است.

تولیدات این کارخانه نیز مانند دو کارخانه بزرگ بلور اصفهان و کاوه نیز هر روز در حال تغییر می باشد و برای خریداران نیز آشنا بودن با محصولات قدیمی و جدی امری بسیار مهم می باشد و یکی از سریع ترین راه هایی که می توان به مشتریان محصولات جدید را معرفی نمود، کانال تلگرامی می باشد.

NORITAZEHGLASSIND@

پخش بلور نوری تازه

نمایندگی بلور و شیشه نوری تازه

شیشه و بلور نوری تازه یکی از بلورجات پر مصرف ایرانی می باشد که قدمتی دیرینه ندارد اما توانسته است با تولید زیباترین ظروف بلوری در ایران به عنوان رقیبی جدی برای کارخانه های بلور اصفهان و کاوه تبدیل بشود.

در کنار زیبایی تولید ظروف که این کارخانه دارا می باشد نیز باید به این اشاره داشت که بلور طرح دار که با نام ساکورا در ایرانی به خرید و فروش می رسد نیز در اختیار این شرکت می باشد.

پخش بلور نوری تازه

خرید و فروش بلور ساکورا ظروف بلوری طرح دار

آیا ظروف بلوری طرح دار را می شناسید؟ این ظروف دارای تراش ها و طراحی هایی خاص می باشند به گونه ای که در نگاه اول خریدار را به سمت ظروف کریستال می کشاند. کیفیت این محصولات بسیار عالی و فوق العاده می باشند.

قیمت محصولات خانواده ساکورا در بین بلورجات ایرانی دارای بیشترین قیمت می باشند.

  • می جی
  • ارامیس
  • بوگاتی
  • اپیوم
  • کنزو
  • واتیکان
  • فوجی
  • فلاور
  • و…
پخش بلور نوری تازه
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می …