مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور زنگان / کارخانه بلور زنگان زنجان و نومینا لرستان
قیمت محصولات زنگان

کارخانه بلور زنگان زنجان و نومینا لرستان

کارخانه بلور زنگان در شهر زنجان واقع شده است و جزو تولید کنندگان باکیفت بلور در ایران می باشد و این در حالی است که شرکت بلور لرستان با برند نومینا و بخصوص لیوان فرانسوی شناخته شده است.

در نظر سنجی های انجام توسط کارشناسان تحقیق و توسعه بازار گروه تولیدی شیشه بلور زنگان مشتریان محصولات بلور که اکثریت قریب به اتفاق آن ها را خانم های خانه دار تشکیل می دهند در انتخاب و خرید محصولات مورد نیاز خود به موارد زیر اشاره کرده اند.

کارخانه بلور زنگان

پخش محصولات کارخانه بلور زنگان

اولین گزینه ای که در نظر سنجی ها به آن اشاره شد گزینش برند و محصولات مورد نظر از میان برند های موجود و قابل دسترس در مراکز فروش و بازار های سنتی بود. برند بلور زنگان به واسطه پخش عمده درایران به صورت گسترده حال به واسطه نمایندگی های متعدد در استان های مختلف کشور یکی از گزینه های موجود برای بررسی، انتخاب و خرید این ظروف مورد نیاز مصرف کننده ها محسوب می شود.

کاربردی بودن محصولات تولیدی برند های مختلف یکی دیگر از ملاک های مورد نظر مصرف کننده ها در انتخاب مورد نظر می باشد. منظور از کاربردی بودن ارائه انواع محصولات مورد نیاز برای استفاده های روز مره می باشد. ظروفی از قبیل ظروف غذا خوری، ظروف پذیرایی و در اولویت آخر ظروف دکوری و تزئینی.

کارخانه بلور زنگان

کارخانه بلور زنگان با طراحی تولید و عرضه انواع ظروف

  • مناسب پخت و پز و سرو و نگهداری غذا اعم از انواع تابه، ظروف مخصوص پیتزا
  •  انواع بشقاب های غذا خوری
  • کاسه بلور شیشه در سایزهای مختلف
  • ظروف یخچالی درب دار و غیره
  • انواع ظروف مناسب پذیرایی از قبیل انواع مدل های پیش دستی
  • مدل های مختلف اردو خوری
  • انواع نیم لیوان و استکان جهت سرو چایی و غیره

توانسته کلکسیون کاملی از ظروف کاربردی و مورد نیاز مصرف کنندگان را تامین نماید و به همین دلیل باز هم محصولات بلور وشیشه زنگان یکی از گزینه های مناسب در لیست انتخاب محصولات مورد نیاز مصرف کننده ها محسوب می شود.

کارخانه بلور زنگان

قیمت خرید و فروش محصولات بلور زنگان پارس

قیمت مناسب محصولات نیز یکی دیگر از فاکتورهای بسیار تعیین کننده در روند انتخاب و خرید مورد نیاز مصرف کننده ها می باشد. بسیاری از خریداران در نظر سنجی ها انجام شده به قیمت محصولات به عنوان یک عامل تعیین کننده در رومند تصمیم گیری نهایی و خرید اشاره کرده اند.

با توجه به لیست قیمت شیشه وبلور زنگان  و با یک مقایسه اجمالی با قیمت سایر محصولات مشابه موجود در بازار می توان به این نتیجه رسید که باز هم محصولات  بلور زنگان به واسطه قیمت های ارزان و مقرون به صرفه خود یکی از گزینه های مناسب در لیست محصولات انتخابی برای خرید نهایی خواهد بود.

کارخانه بلور زنگان

تلگرام کارخانه بلور زنگان و نومینا لرستان

مشتریان می توانند با مراجعه به کانال تلگرامی کارخانه شیشه بلور زنگان به کلیه اطلاعات مورد نیاز خود از قبیل لیست محصولات و قیمت تولیدات این شرکت از درب کارخانه یا حتی برند های دیکری چوری بلور لرستان نومینا نیز دسترسی داشته باشند .

AradCrystal

تلگرام کارخانه بلور نومینا لرستان

یکی دیگر از گزینه های بسیار مهم و مورد توجه مصرف کننده ها کیفیت محصولات است. اگرچه کیفیت محصولات یکی از مهم ترین فاکتورهای مورد نظر مصرف کننده ها محسوب می شود در بسیاری موارد به دلایلی از قبیل در دسترس نبودن محصولات با کیفیت، قیمت بسیار بالای محصولات و کاربردی نبودن محصولات با کیفیت و تمرکز روی زیبایی و استفاده های دکوری و حتی در برخی موارد عدم برخورداری از اطلاعات کافی در مورد ویژگی های محصولات مرغوب این گزینه مهم مورد غفلت مصرف کننده ها قرار می گیرد.

با توجه به این که گروه کارخانجات بلور زنگان همواره تولید محصولات مرغوب را در اولویت  همه سیاست های خود قرار داده است مصرف کنندگان می توانند با خیال راحتی محصولات مورد نیاز خود را از بین برند یا بلور اصفهان و نوری تازه گلس انتخاب نمایند .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور زنگان

لیست قیمت بلور زنگان اذر۱۴۰۲

لیست قیمت بلور زنگان در اذر ماه سال۱۴۰۲ در یک فایل پی دی اف به …