مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
یکشنبه , شهریور ۱۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / بلور اصفهان قیمت مرداد ۱۴۰۳جدید
بلور اصفهان قیمت

بلور اصفهان قیمت مرداد ۱۴۰۳جدید

بلور اصفهان قیمت مرداد ۱۴۰۳جدید محصولات خانواده های فلورانس، یاقوت، عینکی، ویکتوریا، تویوایواکی، رز، رزیتا و انواع پارچ و لیوان را اعلام نموده است.

هم چون سنوات قبل، این شرکت که یکی از باکیفیت ترین ظروف بلوریجات تولید شده در کشور را به بازار عرضه می کند بلور اصفهان قیمت محصولات خود را بدون افزایش قیمت در اولین روز از مرداد ماه اعلام کرده است.

محصولات بلور اصفهان قیمت مرداد ماه

محصولات بلور اصفهان قیمت هایشان در مرداد ماه تغییر بخصوصی نداشته است و تنها به جز یک مورد که ان هم در تیر ماه همین سال افزایش قیمت پیدا  کرد و سایر محصولات تغییر قیمت نداشته است.

 کاسه سرویس یخچالی دنا تنها محصول بود که افزایش قیمت داشته است که لیست قیمت ان همراه ان و سایر ایتم های موجود در یک فایل تصویری برای کارخانه بلور اصفهان در ادامه قرار داده شده است.

بلور اصفهان اینستاگرام تلگرام

یاداوری می کنیم که با این متن در اول مرداد ماه ۱۴۰۳نگارش شده است و ممکن است تا اخر ماه جاری یا حتی ماه های اتی نیز قیمت کالا ها دست خوش تغییر شود پس اگر قصد دارید که از به روز ترین قیمت ها و جدید ترین کالا های تولید شده اطلاع پیدا کنید ما در شبکه های اجتماعی مجموعه اراد کریستال همراهی کنید.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

خرید از کارخانه بلور اصفهان

بسیاری از خریداران تمایل دارند که خرید هایی بدون واسطه داشته باشند چرا که گمان می برند با خرید مستقیم از کارخانه، قیمت خریدشان بسیار مناسب تر از بازار خواهد شد اما ما باید اشاره کنیم که همیشه هم این نوع تفکر درست نمی باشد و ممکن است بنابر سیاست شرکت شما یا نتوانید از درب کارخانه بار خریداری کنید یا حتی قیمت فروش درب کارخانه از قیمت بازار هم بالاتر باشد اما چگونه؟

اولین نکته در مورد خرید از کارخانه بلور و شیشه اصفهان این است که حداقل سفارش شما برای این کار باید یک ماشین خاور ۴تنی می باشد و از هر ایتم انتخابی در مرداد ماه باید ۱۵کارتن حداقل سفارش یک خریدار باشد.

اما نکته مهم بعدی این است که اگر شما برای بازار داخلی نیازبه خرید جنس داشته باشید این است نمی توانید از درب شرکت ثبت سفارش کنید بلکه باید به سراغ نمایندگان فروش داخلی مراجعه کنید.

بلور کاوه اصفهان

نکته ای بسیار مهم که ما همیشه تلاش می کنیم ان را برای خریداران به خصوص کسانی که در این زمینه بلوریجات ایرانی قصد فعالیت دارند این است که اسم یا برند کاوه اصفهان اشتباه می باشد و ما کارخانه ای با این نام نداریم.

بلور کاوه و بلور اصفهان دو کارخانه جدا و مجزا از یکدیگر می باشند که تولیدات برند کاوه تقریبا دارای درجه دو کیفیتی می باشند و در کارخانه های شهرهای یزد و ساوه قرار دارند اما اصفهان گلس در استان اصفهان می باشد و کیفیت ظروف تولید شده در این کارخانه، بدون شک جزو باکیفیت ترین نمونه ظروف بلور تولید شده در کشور می باشد.

قیمت لیوان بلور اصفهان توسکا ویکتوریا

در شرکت بلور و شیشه اصفهان لیوان هایی مناسب شربت خوری و اب تولید می شوند که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند که نلم های زیر را دارند:

  • توسکا
  • ویکتوریا
  • امپراظور
  • تویو ایواکی
  • امپراطور
  • مرجان
  • مانیسا
  • پانیذ

که امپراطور و تویو به صورت سرویس نیز با پارچ و لیوان تولید و به بازار هم عرضه می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می …