مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده
قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می باشد در اردیبشهت ۱۴۰۳با افزایش قیمت همراه بوده است.

اگر تمایل دارید که به اخرین لیست قیمت بلور نوری تازه در اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۳که برای خریداران عمده اعلام شده است را همراه با تصویر و سایر اطلاعات داشته باشید کافی است که با ما در مجموعه اراد کریستال همراه باشید و تا اخر این متن همراه ما باشید.

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه ساکورا اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین لیست قیمت بلور نوری تازه در سال ۱۴۰۳در فروردین ماه این سال اعلام شد که با افزایش بین ۱۰تا ۱۵درصدی برای محصولات را شاهد بودیم و ما در مجموعه اراد کریستال اولین لیست تصویری قیمت بلور نوری تازه را که تقریبا کامل ترین و جامع ترین نوع خود می باشد را در انتهای این متن قرار داده ایم.

نکته ای بسیار مهم این هست که این لیست قیمت در اوایل اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۳تدوین و نگارش شده است و شامل همه محصولاتی می باشد که کارخانه قیمت های انها را اعلام نموده است و در ماه خرداد ماه این لیست از این متن حذف خواهد  شد و شما برای خرید و ثبت سفارش باید مراحل زیر را انجام بدهید.

قیمت بلور نوری تازه

پیچ بلور نوری تازه این کریستال ساکورا

در ابتدا برای خرید محصولات شرکت بلور نوری تازه از مجموعه اراد کریستال نیز باید مسیری مشابه برای خرید ظروف بلور اصفهان، کاوه و گمین را طی کنید و این هم به مراحل زیر می باشد:

  • عضویت در شبکه های اجتماعی اراد کریستال
  • ارتباط با مدیریت فروش
  • دریافت لیست موجودی ها
  • ارسال کالا هایی که مورد نیاز شما می باشد
  • دریافت پیش فاکتور
  • واریز مبلغ و…

هم چنین با عضویت در پیچ بلور اینستاگرام یا تلگرام مجموعه اراد کریستال از به روز ترین تولیدات و اخرین تغییر قیمت بلوریجات ایرانی اطلاع پیدا خواهید کرد.

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

قیمت بلور نوری تازه

محصولات این کریستال فانتوم تیتانو پارادیسو مدوزا

در شرکت بلور و شیشه نوری تازه نه تنها محصولات بلور تولید و به بازار عرضه می شوند بلکه ظروف کریستال نیز تولید می شوند. ظروف کریستال که تا اردیبهشت سال ۱۴۰۳فعلا در خانواده و سرویس هایی پذیرایی می باشند و با برند این کریستال به بازار عرضه می شوند.

سرویس هایی پذیرایی که هم اکنون با جنس کریستال در کارخانه نوری تازه تولید می شوند به نام های زیر هستند

  1. مدوزا
  2. تیتانو
  3. فانتوم
  4. پارادیسو
  5. فنجان لونا
  6. سرویس نعلبکی و فنجان دکو

که اگر می خواهید قیمت این خانواده ها را همراه با عکس داشته باشید هم می توانید در شبکه های اجتماعی مجموعه اراد کریستال عضو شوید و هم این که این متن را بخوانید و در انتهای ان لیست قیمت ها را دانلود کنید.

قیمت بلور نوری تازه

خرید عمده بلور نوری تازه

اگر قصد خرید عمده ظروف برند بلور و شیشه نوری تازه را دارید در ابتدا باید حجم خرید خود را مشخص کنید چرا که حجم خرید شما در چگونگی نوع سفارش شما تاثیر مستقیم دارد که ما اشاره ای به ان خواهیم کرد.

اگر شما قصد خرید از کارخانه را داشته باشید حداقل سفارش شما باید یک ماشین خاور باشد که از هر ایتم نیز باید حداقل ۲۰کارتنی سفارش داشته باشید و علاوه بر این مورد نیز باید لیست موجودی هفتگی کارخانه را بگیرید که این لیست نیز به لیست های اجناس عمومی و خصوصی تقسیم می شوند.

اما اگر قصد خرید کارتنی را داشته باشید تنها کافی است تا با ما در اراد کریستال ارتباط بگیرید و لیست موجودی انبار را دریافت کنید و سپس بر اساس لیست موجودی و کالای مورد نیاز خود اقدام به خرید کنید که در این نوع خرید حجم خرید مهم نمی باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور اصفهان قیمت کارخانه

بلور اصفهان قیمت کارخانه فروردین ۱۴۰۳

بلور اصفهان قیمت کارخانه برای فروش محصولات خود را در فروردین ماه ۱۴۰۳اعلام کرده است …