مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / صادرات بلور ایرانی بخصوص کاوه و اصفهان به عمان
صادرات بلور ایرانی

صادرات بلور ایرانی بخصوص کاوه و اصفهان به عمان

صادرات بلور ایرانی بخصوص تولیدات دو کارخانه بزرگ کشور مان یعنی کاوه و اصفهان به عمان چگونه می باشد؟ آیا مسیر ترخیص کالا برای این مقصد اسان می باشد یا خیر؟

لطفا اگر قصد صادرات بلور ایرانی به عمان را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا نکات و موارد لازم یا حتی زنگ خطر ها را برای شما شرح داده باشیم.

صادرات بلور ایرانی

صادرات بلور ایرانی به عمان

کشور عمان یک کشور عرب زبان می باشد و با توجه به اینکه مسیر حمل و نقل و ترخیص کالا از ایران به این کشور در مقایسه با سایر کشور ها آسان تر می باشد لذا می توانید از صادرات بلور ایرانی به این کشور و پخش آن به سایر کشور های عربی سود خوبی را کسب کنید اما باید مراقب چند نکته باشید.

کد تعرفه ظروف بلوری و کریستال مورد مصرف در آشپزخانه و رو میزی در سازمان بازرگانی ۷۰۱۳۴۱می باشد و قبل از اینکه صادرات به هر کشور داشته باشید باید این کد را در اختیار ترخیص کار کشور مقصد قرار بدهید تا ببینید چه مدارکی برای ترخیص کالا نیاز می باشد.

مدارک لازم برای صادرات بلور به سایر کشور ها

نه تنها برای صادرات بلور و شیشه و بخصوص کریستال ها باید کد فوق را که به HS Codeمعروف می باشد داشته باشید بلکه باید بدانید که چه مدارکی برای ترخیص کالا از مبدا به مقصد وجود دارد. این مدارک ممکن است برای هر کشوری متغیر باشد و برخی از آنها برای کشور دیگر نیاز نباشد.

  • برگه سیب سلامت یا استاندارد بودن کالا
  • فاکتور خرید به زبان انگلیسی یا زبان محلی
  • اظهار نمودن کالا به گمرک قبل از ارسال بار به گمرک

اگر قصد صادرات ظروف بلور و کریستال را به هر نقطه از دنیا دارید می توانید با ما در زمینه معرفی و خرید محصولات یا حتی ترخیص آن تماس داشته باشید.

کدام بلور ایرانی برای صادرات به عمان مناسب است

این دغدغه هر خریداری می باشد که محصولات کدام کارخانه را باید خریداری کنم تا بتوانم هم فروش خوبی داشته باشم و هم اینکه بار صادرات شده با آن همه هزینه حمل و نقل و انبار فروخته شود.

ما در این متن قصد داریم تنها به کشور عمان نظر داشته باشیم و توضیحات تکمیلی در مورد این کشور بدهیم و برای سایر کشور ها می توانید با مشاور صادرات ما در تماس مستقیم باشیم.

کشور عمان یکی از کشور های عربی می باشد که به دلیل تجارت بسیار خوبی که با ایران دارد همیشه یکی از بهترین و اولین گزینه هر تاجری برای صادرات می باشد و صادرات بلور و کریستال  نیز از این قضیه مستثنی نیست.

بلور کاوه اولین گزینه صادرات بلور به کشور های عربی

با توجه به اینکه محصولات تولید شده در گروه صنعتی شیشه کاوه، جزو ارزان ترین ظروف بلوری در ایران می باشد و تقریبا شامل همه ظروف نیز می باشد لذا می تواند با اضافه نمودن هزینه هایی چون حمل ماشین تا گمرک ایران، انبار و ترخیص تا انبار مقصد، پایین ترین قیمت را برای شما در عمان داشت باشد.

فقط این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است در کنار محصولات بلور کاوه از بلور اصفهان و نوری تازه نیز خرید هایی داشته باشید تا بتوانید هم جنس ارزان قیمت و باکیفیت پایین در اختیار مشتری قرار داده باشید و هم اجناس باکیفیت ایرانی.

زنگ خطر بلور چینی برای صادرات بلور ایرانی به عمان

اما فارغ از همه موارد فوق، یکی از مهم ترین رقیب های شما در امر صادرات ظروف بلوری نه تنها به عمان بلکه به هر کشور عرب زبان دیگری که باید به آن توجه داشته باشید بلور های چینی می باشند که با قیمت بسیار پایینی در بازار آن کشور ها به خرید و فروش گذاشته می شوند و باید محصولات از ایران را خریداری کنید که توان رقابت با آنها را داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می …