مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور کاوه اردیبهشت ۱۴۰۲
قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت محصولات بلور کاوه در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲به نسبت سال گذشته دارای افزایش قیمت گردید. اگر تمایل دارید که با نمونه تولیدات گروه صنعتی شیشه کاوه بیشتر اشنا گردید و هم چنین به روز ترین لیست قیمت بلور کاوه را نیز در دست داشته باشید با ما تا انتهای این متن همراهی کنید.

برای یک خرید مناسب در ابتدا باید بدانید که شکل محصولات چگونه می باشد و سپس قیمت هر کالا با توجه به نوع بسته بندی ان، چه میزان است و سپس به نتیجه گیری برسید که ایا، خرید ان کالا برای شما به صرفه می باشد یا خیر؟

قیمت محصولات بلور کاوه

خرید و قیمت محصولات بلور کاوه اردیبهشت ۱۴۰۲

ما در مجموعه اراد کریستال با توجه به اینکه در تلاش هستیم تا نیاز خریداران بلوریجات ایرانی را به کمترین زمان ممکن پاسخ بگویم، لذا همیشه به دنبال مسیر جدید برای برطرف کردن این مشکلات هستیم.

یکی از مزیت هایی برای کالا های تولید شده در گروه صنعتی بلور کاوه وجود دارد تنوع بسیار بالا در کالا ها می باشد. این فراوان بودن در تولید را شما در کنار چند کارخانه مختلف این برند بگذارید تا متوجه خواهید شد که نیاز خریداران و دسترسی انها به حداقل عکس محصولات بسیار مهم می باشد.

قیمت محصولات بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه

بدون اینکه وارد حرفی اضافه شویم بیان می کنیم که برند بلور کاوه دارای چند شرکت مختلف در شهر یزد و ساوه می باشد که هر کدام دارای محصولات مختلفی هستند. اولین کارخانه ای که ما بررسی می کنیم واحد بلور کاوه می باشد که در ابتدا بیان می کنیم چه کالاه ایی در این شرکت تولید و سپس لیست قیمت محصولات بلور کاوه ان را در اختیار شما خریداران گذاشته و شما می توانید به راحتی نمونه کارها را مشاهده کنید.

عمده تولیدات واحد بلور کاوه محصولات زیر هستند:

  • پارچ های بزرگ، مینی و یخچالی
  • انواع سالاد خوری، سوپ، شکلات خوری
  • تولید لیوان ها و نیم لیوان های دسته دار
  • کاسه های سایز ۱۰ تا ۲۶
قیمت محصولات بلور کاوه

کارخانه توسعه بلور کاوه

شاید اگر بخواهیم در بین واحد های مختلف نام تجاری کاوه در زمینه ظروف بلوری، به بزرگترین واحد انها اشاره داشنه باشیم احتمالا باید نام توسعه بلور کاوه را به زبان اورد. محصولاتی که در این شرکت تولید و به بازار عرضه می شوند تقریبا باه گونه ای است که می تواند نیاز هر مغازه داری به جوری جنس را برطرف کند.

  • گیلاس یا جام ها و نیم لیوان های پایه دار
  • انواع استکان، فنجان و لیوان و نیم لیوان
  • قندان ، دیس و پیش دستی
  • سرویس های چای خوری و پذیرایی و کودک

عمده محصولات خاص این شرکت در ایران می باشد که شما سروران گرامی با دانلود فایل زیر می توانید همه این نمونه ها را با هم مشاهده کنید.

قیمت محصولات بلور کاوه

شرکت بلور شیشه تابان

اگر شما در زمینه جار و بطری یا بانکه ها و سرویس کاسه های یخچالی فعالیت داشته باشید قطعا اسم این شرکت را شنیده اید چرا که تولیدات این واحد، به گونه ای است که نه تنها در زمینه بلور به بازار وارد شده است بلکه نیاز بسیاری از شرکت های مواد غذایی را برطرف می کند.

لذا چنانچه تمایل دارید که با محصولات شرکت بلور ششه تابان که مربوط به ظروف بلوری می باشد اشنا پیدا کنید فایل زیر را داناود کنید.

قیمت محصولات بلور کاوه

کارخانه بلور ساچی و کاوه لوکس

در سال های گذشته و قبل از اینکه محصولات کاوه لوکس به بازار ایران ترزیق شوند، ظروف بلور کاوه را به عنوان بلور درجه دو می شناختند و بیشتری فروش هایی بلور شیشه حراجی ها به تولیدات این شرکت مرتبط می گشت اما، کاوه لوکس دیگر شامل این موضوع نمی باشد و به خاطر کیفیت خوبی که دارا می باشد قیمت بالاتری نیز دارد.

در کنار برند کاوه لوکس، دو نام تجاری بلور ساچی و بلور شیشه ساچی نیز تولیدات برخی از کالا های کاوه را در دست دارند که تلاش کرده اند تا محصولاتی هم کیفیت یا هم تراز با کاوه لوکس را تولید و به بازار وارد کنند.

چنانچه تمایل به اشنایی این محصولات دارید می توانید فایل زیر را داشته باشید.

قیمت محصولات بلور کاوه

محصولات شرکت شیشه مظروف یزد

از جمله قدیمی ترین واحد های تولید ظروف بلور تحت برند کاوه، شرکت شیشه مظروف یزد می باشد که عمده تولیدات ان مربوط به وسایل زیر است و برای مشاهده کردن عکس و قیمت کالا هایی این شرکت می توانید لیست قیمت ان را نیز داشته باشید.

  • نیم یک یا شات های قهوه خوری
  • لیوان و نیم لیوان های چاپی  ساده
  • کاسه های ماست، ابگوشت و…
  • استکان و فنجان دسته دار و بدون دسته
قیمت محصولات بلور کاوه

کانال تلگرامی و سایت بلور کاوه

به یاد داشته باشید که این متن در اردیبشهت ۱۴۰۲ نوشته شده است لذا ممکن است که شما در زمانی این متن را بخوانید که قیمت محصولات بلور کاوه افزایش داشته است یا حتی، محصولات جدید به خط تولید کارخانه وارد گردیده است لذا برای به روز بودن خود، بهتر است تا همراه مجموعه اراد کریستال در شبکه های داخلی و خارجی باشید یا سایت را همراه کنید.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور اصفهان قیمت کارخانه

بلور اصفهان قیمت کارخانه فروردین ۱۴۰۳

بلور اصفهان قیمت کارخانه برای فروش محصولات خود را در فروردین ماه ۱۴۰۳اعلام کرده است …