مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / لیست قیمت بلور زنگان اذر۱۴۰۲
لیست قیمت بلور زنگان

لیست قیمت بلور زنگان اذر۱۴۰۲

لیست قیمت بلور زنگان در اذر ماه سال۱۴۰۲ در یک فایل پی دی اف به روز شده همراه با اطلاعات لازم در ادامه همین متن قرار داده شده است.

اگر قصد دارید که اطلاع داشته باشید در مورد لیست قیمت بلور زنگان اخرین تغییراتی که داشته اند چگونه بوده است با ما در این متن همراه باشید.

لیست قیمت بلور زنگان

لیست قیمت بلور زنگان هفته اول اذر ماه۱۴۰۲

این لیست قیمت بلور زنگان که در ادامه قرار داده شده است و شما خریداران عزیز می توانید ان را دانلود کرده و همراه با عکس و قیمت و سایر مشخصات ان را برای خرید داشته باشید تقربیا برای نیمه اول ماه اذر می باشد.

محصولاتی که در این فایل قرار دارد تقریبا هم موجودی کارخانه می باشد و هم موجودی انبار که شما خریداران بر حسب میزان خرید خود انتخاب می کنید که از شرکت ثبت سفارش داشته باشید یا به صورت کارتنی خرید می کنید و از انبار قصد سفارش دارید.

لیست قیمت بلور زنگان

محصولات جدید کارخانه بلور زنگان سال۱۴۰۲

در سال۱۴۰۲ کارخانه بلور و شیشه زنگان محصولات جدیدی به خط تولید خود اضافه نمود. این کالا ها بیشتر در انواع لیوان و ماگ که مصر بیشتری نیز دارند تولید و به بازار عرضه گردید.

  • لیوان اوا جفتی کد۱۴۲۸
  • لیوان کوتاه سورنا کد۱۱۳۸
  • لیوان ویان جفتی کد۱۴۲۴
  • لیون دسته دار مارینا کد۱۴۲۷

لازم به ذکر است که بیان شود موارد بالا محصولاتی هستند که تا ابان ماه۱۴۰۲ در این شرکت تولید شده اند و چنانچه کالایی جدید در ماه های اخر سال تولید شوند در این متن معرفی نشده است.

لیست قیمت بلور زنگان

پیچ اینستا کانال تلگرام روبیکا ایتا محصولات بلور زنگان

شرکت بلور و شیشه زنگان در تلاش است تا بتواند همیشه با تولید محصولات پر مصرف نیاز خریداران را از کالا هایی زیبا نیز برطرف کند لذا سعی می کند که در برنامه تولید خود محصولات جدید نیز داشته باشد.

حال با تولید یک کالای جدید بهترین گزینه معرفی ان به هر خریداری استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی می باشد که در صدر انها تلکرام و اینستاگرام می باشد.

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

مجموعه اراد کریستال تیز که در زمینه خرید و فروش محصولات کارخانه های زیر فعالیت دارد از پیام رسان های داخلی و خارجی نیزاستفاده می کند تا هم محصولات جدید تولید شده با برند های زیر و هم لیست قیمت انها را در اخیتار هر خریداری قرار بدهد.

  • بلور زنگان
  • گمین گلس
  • اصفهان بلور
  • گروه صنعتی کاوه
  • نوری تازه
  • بلور ساکورا
  • این کریستال
لیست قیمت بلور زنگان

خرید بلور گمین

مجموعه اراد کریستال علاوه بر فروش عمده و کارتنی ظروف بلور زنگان زنجان در راستای گسترده نمودن محصولات پخشی خود تولیدات کارخانه هایی بلور گمین نیز اقدام می کند و شما خریداران عزیز می توانید در حجم خرید عمده برای گمین گلس از مجموعه اراد کریستال بهره بگیرید.

نگته ای بسیار مهم در مورد ظروف تولیدات کارخانه بلور و شیشه گمین که باید به ان اشاره کنیم این است که تولیدات این برند در زمینه کیفیت بسیار نسبت به قبل تغییراتی فراوانی داشته است و قصد دارد که جایگاه خود را در میان برند های نام اشنا تر باز کند.

لیست قیمت بلور زنگان

پخش محصولات بلور کاوه

تولیدات گروه صنعتی بلور کاوه به صورت کارتنی برای ان دسته از خریدارانی که توانایی خرید عمده از کارخانه در حجم بالا و ماشینی را ندارد توسط مجموعه پخش و فروش بلوریجات ایران در محموعه اراد کریستال انجام می شود.

اما چرا تولیدات برند کاوه این همه در بازار خریدار دارد در حالی که کیفیت تولیدات ان درجه یک نمی باشد و همیشه برای این که جنس های ارزان تر تولید کند مجبور است از کیفیت کمتر کند.

مهم ترین پارامتر های موفقیت برند کاوه می تواند موارد زیر باشد:

  • تنوع بسیار بالا محصولات
  • دارا بودن تولید ظروف خاص مانند گگیلاس
  • امکان تولید انواع محصولات چاپی
  • تولید هرگونه کالای مصرفی از جنس بلور
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می …