مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / فروش اینترنتی بلور کاوه به قیمت کارخانه
فروش اینترنتی بلور کاوه

فروش اینترنتی بلور کاوه به قیمت کارخانه

فروش اینترنتی بلور کاوه از همه شرکت های تولیدی آن که شامل شیشه مظروف یزد، کارخانه های موجود در شهرک صنعتی کاوه می باشند توسط بازرگانی حاضر به سرتاسر کشور و با قیمت مناسبی انجام می شود.

فروش اینترنتی بلور کاوه در کنار دیگر بلورجات ایرانی مانند بلور اصفهان و نوری تازه به صورت عمده و خرده سبب شده است تا خریداران بتوانند در هنگام خرید، از طیف بیشتری از محصولات خریداری داشته باشند.

فروش اینترنتی بلور کاوه

فروش اینترنتی بلور کاوه

تنوع بسیار بالایی که محصولات شرکت های بلور و شیشه کاوه دارا می باشند و در ادامه نیز اسامی آنها را نیز بیان خواهیم نمود، باعث شده است تا مسیر انتخاب برای خریداران بسیار سخت باشد و همیشه به دنبال یک مرکز فروش یا فروشگاهی می باشند تا بتوانند همه محصولات را آنجا مشاهده کنند و این امر تقریبا غیر ممکن می باشد.

اما استفاده از فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبر و غیر معتبر در امر آشنا شدن با محصولات شرکت های بلور سازی در ایران می تواند بسیار مفید باشد.

فروش اینترنتی بلور کاوه

خرید آنلاین بلور کاوه

اگر قصد دارید که ظروف بلور ایرانی مانند بلورجات کاوه یا اصفهان را بصورت تک محصول یا دستی خریداری کنید اما در شهرستانی می باشید که همه محصولات را ندارند یا امکان حضور شما در بازار نیست می تواند از خرید آنلاین از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی استفاده کنید.

در هنگام خرید های اینترنتی به معتبر بودن سایت نیز توجه داشته باشید و اگر قرار است هزینه ای به صورت اینترنتی واریز شود مراقب باشید تا شما را به صفحه ای غیر واقعی ارجاع ندهند.

فروش اینترنتی بلور کاوه

کانال تلگرام بلور کاوه

یکی دیگر از راه هایی که خریداران می توانند به جدیدترین یا حتی سایر نمونه کارهای قبلی تولید شده در شرکت دسترسی داشته باشند، کانال های تلگرامی شرکت می باشد.

در این کانال ها اگر از سمت شرکت باشد، موجودی و عکس جدیدترین نمونه محصولات قرار داده می شود و اگر از نمایندگان باشد امکان دارد که به غیر از ظروف بلور نیز برخی از محصولات مشابه نیز قرار داده شود.

فروش اینترنتی بلور کاوه

کارخانجات بلور کاوه

همانگونه که در اول متن اشاره داشتیم، تنوع بسیار بالایی که ظروف بلور کاوه دارا می باشد از جمله امیتاز های برنده بودن آن در بازار و در مقایسه با رقبا می باشد لذا برای تولید این حجم از انواع ظروف بلوری نیز باید کارخانه های بزرگی در حال مشغول به فعالیت باشند.

شهرک صنعتی کاوه، یکی از مراکز بزرگ تولید بلور در کشور است در این شهرک ۴کارخانه از شرکت صنعتی شیشه کاوه مشغول به فعالیت می باشند و روزانه شاید بیش از ۲۰۰قلم جنس را تولید می کنند.

  • کارخانه بلور کاوه
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور و شیشه
  • بلور و شیشه تابان
فروش اینترنتی بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه یزد

اما در کنار ۴کارخانه فوق که در شهر ساوه مرکزی قرار دارند گروه صنعتی شیشه کاوه دارای کارخانه دیگر در زمینه تولید ظروف بلوری می باشد و آن شرکت را با نام شیشه مظروف یزد می شناسند.

بیشتری تولیدی این شرکت در زمینه انواع شات، استکان، نیم لیوان و فنجان و لیوان است و عمده تمرکز این کارخانه نیز که نقطه قوت آن است توانایی چاپ بر روی انواع لیوان های شربت خوری و چای خوری می باشد.

  • زیر سیگاری
  • کمپوت خوری
  • دیس
  • پیاله ماست خوری
  • کاسه اجیل خوری
  • پارچ یخچالی
  • قندان و بستنی خوری
فروش اینترنتی بلور کاوه

بلور کاوه ارزان قیمت ترین بلور ایرانی

مناسب ترین ظروف بلور برای حراجی ۲۰۰۰و ۵۰۰۰فروش را باید از محصولات شرکت بلور و شیشه کاوه بخواهید که تقریبا می توان گفت اکثر محصولات آن برای این امر بسیار مناسب هستند و توانایی رقابت را نمونه های چینی را در بازار لوازم خانگی ایران گرفته است.

البته برخی از محصولات سایر شرکت ها نیز برای امر حراجی مناسب هستند اما نه همه محصولات شان ولی در شرکت بلور کاوه تقریبا برای هر ظرفی، می توان یک نمونه ارزان قیمت خریداری نمود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور اصفهان قیمت کارخانه

بلور اصفهان قیمت کارخانه فروردین ۱۴۰۳

بلور اصفهان قیمت کارخانه برای فروش محصولات خود را در فروردین ماه ۱۴۰۳اعلام کرده است …