مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱
قیمت بلور کاوه

قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱

قیمت بلور کاوه در سال ۱۴۰۱به نسبت سال قبل ان چه میزان تغییراتی داشته است؟ به روز ترین لیست محصولات تولید در گروه های صنعتی کاوه را از کجا می توان تهیه کرد؟

برای دریافت به روز ترین لیست قیمت بلور کاوه که در هر زمانی که مورد نیاز شما باشد می توانید از همراهمی با مجموعه اراد کریستال بدست اورید چرا که ما تلاش می کنیم تا خریداران را با اسان ترین مسیر ممکن به کالا های تولیدی معرفی کنیم.

قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه

اراد کریستال یکی از بزرگ ترین پخش کنندگان بلور ایرانی در کشور می باشد که در تلاش است که بتواند زمینه ساز مسیری شود تا هر خریداری بتواند از گوشه و کنار کشورمان، حداقل اسان ترین دسترسی را برای دریافت لیست قیمت بلور کاوه داشته باشد.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

پس با استفاده از سایت های اینترنتی و هم چنین شبکه های اجتماعی اقدام به معرفی تولیدات بلور ایرانی اعم از کاوه، بلور اصفهان و نوری تازه ، زنگان ولرستان نموده است.

قیمت بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد

شرکت شیشه مظروف تولید کننده ای بزرگ در خاورمیانه در صنف ظروف بلوری برای مصارف نوشیدنی می باشد که از صادرات بسیار بالایی و استقبال خوبی در بازار های کشور های همسایه بدست اورده است و این ارزاورید باعث شده است تا کارافرینی بیشتری را برای کشور به همراه داشته باشد.

خریداران عزیزی که تمایل دارند تا محصولات کارخانه بلور کاوه یزد را مشاهده کنند از فایل زیر می توانند نهایت استفاده را داشته باشند.

قیمت بلور کاوه

قیمت محصولات توسعه بلور کاوه

تولید گیلاس و جام و یا لیوان های پایه دار نازک در کشور ایران برای اولین بار توسط شرکت توسعه بلور کاوه و در سال ۱۳۹۹انجام گرفته شد. تولید این ظروف توسو برند کاوه که در خاورمیانه نیز امکان تولید ان وجود نداشت باعث شد تا هم نیاز کشور خودمان از واردات از ترکیه بسیار کمتر شود و هم اینکه با قیمت مناسب تر از نمونه های خارجی بازار خوبی را در کشور های همسایه بدست اورد.

برای اگاهی از نام گیلاس ها و جام ها و هم چنین سایر محصولات شرکت توسعه بلور کاوه می توانید لیست قیمت روز این برند را از همین جا دانلود کنید.

قیمت بلور کاوه

شرکت بلور کاوه ساوه

احتمالا با اسم شرکت بلور کاوه ساوه مواجه شده اید و گمان هم کرده اید که شاید این کارخانه در شهر ساوه باشد ولی اسم ان بلور کاوه هست ولی بهتر است بدانید که این نامگذاری دقیقا هم به اسم کارخانه اشاره دارد و هم به مکان کارخانه. بهتر برایتان توضیح بدهیم یعنی اسم شرکت بلور ساوه می باشد و هم اینکه در شهر ساوه قرار گرفته است و تحت نظر کاوه می باشد که برای اطلاعات بیشتر از  قیمت ومحصولات این واحد تولیدی فایل زیر گزینه خوبی خواهد بود.

قیمت بلور کاوه

کارخانه بلور و شیشه تابان

تولید ظروف کاسه های یخچالی گرد و مربع به صورت سرویس ۳تایی و هم چنین هر سایر به صورت جداگانه در کشورمان تنها توسط این کارخانه انجام می شود. در کنار تولید این سرویس ها نیز بانکه ها و بطری های اب نیز از عمده تولیدات این شرکت می باشد که فایل زیر اقدام به معرفی تولیدات این کارخانه کرده است.

قیمت بلور کاوه

کاتالوگ بلور کاوه

اگر قصد خرید محصولات بلور کاوه را داشته باشید شاید با شنیدن نام کارخانه بلور کاوه ساوه فکر کنید که تمامی محصولات در همین شرکت هست در حالی که این یک اشتباه از سمت شما می باشد و باید در جریان باشید که این نام یکی از شرکت های برند کاوه است که در کنار ۳ شرکت فوق در شهر ساوه می باشد.

قیمت بلور کاوه

کانال تلگرامی بلورشیشه کاوه

شما دوستان عزیزی که تمایل دارید تا به روز ترین تولیدات شرکت بلور کاوه را با کمترین هزینه مشاهده کنید در کانال تلگرامی مجموعه اراد کریستال عضو شوید و به روزترین لیست قیمت بلورهای ایرانی را داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور اصفهان قیمت کارخانه

بلور اصفهان قیمت کارخانه فروردین ۱۴۰۳

بلور اصفهان قیمت کارخانه برای فروش محصولات خود را در فروردین ماه ۱۴۰۳اعلام کرده است …