مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / محصولات بلور کاوه قیمت عمده
محصولات بلور کاوه

محصولات بلور کاوه قیمت عمده

محصولات بلور کاوه همراه با قیمت به روز و هم چنین جدید ترین تولیدات این کارخانه بزرگ ایران را می توانید از مجموعه اراد کریستال بخواهید.

بدست اوردن لیست قیمت محصولات بلور کاوه از طریق روش های قدیمی و هدر دادن زمان خود که یکی از ارزشمند ترین کالا های ادمی می باشد یا این که بخواهد هزینه هایی اضافی کنید که با حضور در بازار های سنتی و مراجعه تک به تک به مغازه داران یا پخشی ها یا حتی نمایندگی ها، چیزی به جز هدر دادن ان کالای گرانبها نمی باشد.

محصولات بلور کاوه

لیست قیمت محصولات بلور کاوه

بدست اوردن لیست قیمت محصولات بلور کاوه از طریق روش های قدیمی و هدر دادن زمان خود که یکی از ارزشمند ترین کالاهای ادمی می باشد یا این که بخواهد هزینه هایی اضافی کنید که با حضور در بازار های سنتی و مراجعه تک به تک به مغازه داران یا پخشی ها یا حتی نمایندگی ها، چیزی به جز هدر دادن ان کالای گرانبها نمی باشد.

حال شما فرض کنید که برای به دست اوردن قیمت یک کالا چندین مغازه را باید جست و جو کنید و چقدر باید جست و جو کنید تا اینکه یک فروشنده خوب را پیدا کنید و یا این که از کجا می توان اطلاع پیدا کرد که قیمت های جدید محصولات را چند بار باید از فروشنده سوال نمود.

ما در اراد کریستال همه این پیش نیاز ها و مشکلاتی را که در مرحله اول خرید می باشد برای هر خریداری که بخواهد به صورت عمده فعالیت داشته باشد حل نموده ایم و ان هم استفاده از سایت و شبکه های اجتماعی می باشد که در این صنف مشغول به فعالیت می باشد.

محصولات بلور کاوه

سایت بلور شیشه کاوه

با یک نوشتن ساده نام بلور کاوه در اینترنت گوشی همراه خود و گوگل، خواهید دید که به چه اسانی می توانید به چندین سایت اعم از خرده فروشی یا عمده فروش به راحتی دسترس داشته باشید بدون ان که هزینه ایی کرده باشید یا از وقت خود زده باشید شاید بتوانید به به روز  ترین قیمت ها دسترس داشته باشید.

البته قابل ذکر است که بیان شود به هر سایت اینترنتی نباید اعتماد کرد اما این اعتماد در مورد خرید می باشد نه گرفتن قیمت و موجودی از ان> شما خریداران عزیز می توانید با توجه به نوع خرید خود و اینکه چه میزان خریدی دارید یک فروشگاه انلاین را انتخاب و در نهایت در صورت تمایل و موجود ودن کالا و مناسب بودن قیمت آن اقدام به خرید کنید.

محصولات بلور کاوه

کانال تلگرامی محصولات بلور کاوه

در بالا اشاره کوتاهی به استفاده به روز و بهتر بودن سایت های اینترنتی در مورد دریافت قیمت محصولات بلور کاوه انجام شد ولی شما خریدار محترم نیز باز هم می توانید برای راحت تر شدن این کار و عدم نیاز به جست و جو  در سایت های مختلف، با یک عضویت ساده در کانال تلگرامی معرفی محصولات شرکت بلور کاوه، از اخرین موجود و قیمت های به روز اطلاع داشته باشید.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

محصولات بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه کجاست

گروه صنعتی بلور کاوه در دو استان یزد و ساوه در زمینه تولید ظروف بلور و شیشه با کیفیت درجه ۲ و قیمت ارزان در حال فعالیت می باشد و نام شرکت هایی تولیدی ان به شرح زیر می باشد

  • شیشه مظروف یزد واقع در استان یزد
  • بلور کاوه
  • بلور تابان
  • بلور شیشه
  • توسعه بلور کاوه که این چهار شرکت در سهر ساوه می باشند
محصولات بلور کاوه

لیوان محک بلور نومینا لرستان و گمین

در بین تولیداتی که شرکت بلور و شیشه کاوه دارا می باشد و به بازار عرضه می کند یک مدل لیوان ساده دسته دار وجود دارد که در این کارخانه به نام تاندر معروف می باشد و همین مدل در بازار بلور فروشان ولی به نام محک به خرید و فروش می رسند.

شاید در بازار خرید و فروش این مدل از ظروف بلوری چند شرکت دیگر در کشور مان می باشند که توانسته اند این محصول را با قیمت پایین تر تولید و به بازار عرضه کنند. شرکت هایی که مانند بلور کاوه قدرت تولید همه محصولات را ندارند و هم چون کاوه نیز ان هم محصول در خط تولید خود ندارند لذا بیشترین سرمایه کار خود را برای کمتر نمودن قیمت این نوع از لیوان به کار برده اند.

برند ها و کارخانه هایی که در کشور یا نامی ناشناخته می باشند یا اینکه با اسم های به غیر از شرکت معروف شده اند

  • گمین گلس
  • بلور نومینا لرستان
  • شیشه بلور شهریار
  • بلور ارکوک
  • و…
محصولات بلور کاوه
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور اصفهان قیمت کارخانه

بلور اصفهان قیمت کارخانه فروردین ۱۴۰۳

بلور اصفهان قیمت کارخانه برای فروش محصولات خود را در فروردین ماه ۱۴۰۳اعلام کرده است …