مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلور گمین عمده
خرید بلور گمین

خرید بلور گمین عمده

خرید بلور گمین شیشه لرستان، ارکک و زنگان گلس به صورت عمده از درب کارخانه با بهترین قیمت را می توانید از مجموعه اراد کریستال انجام بدهید.

در پخش و فروش محصولاتی که در مجموعه اراد کریستال توزیع و به بازار عرضه می شود خرید بلور گمین توسط خریداران از استقبال به نسبت خوبی برای اجناس بلور و شیشه حراجی ارزان قیمت می شود.

خرید بلور گمین

قیمت خرید بلور گمین

اگر جویای ان هستید که بتوانید قیمت خرید بلور گمین را از اسان ترین راه ممکن بدست اورید می توانید با ما در مجموعه بزرگ اراد کریستال در اتباط باشید چرا که ما در تلاش هستیم بتوانیم تولیدات بلور ایرانی را در اختیار خریداران و پخش کنندگان عمده و حتی بازرگانی هایی که قصد خرید عمده این اجناس را دارا هستند انجام بدهیم.

خرید بلور گمین

شرکت بلور گمین قزوین

محصولات شرکت گمین گلس در بازار را داخلی و در مقیاس با تولید کنندگان ایرانی در چه جایگاهی قرار دارند و از چه رنج قیتی برخوردار می باشند؟ ظروفی که در کارخانه بلور گمین تولید و به بازار عرضه می شود از نظر کیفیت نمی توان انها را اجناس درجه یک و قابل مقایسه با شرکت های زیر نمود

  • بلور اصفهان
  • نوری تازه گلس
  • زنگان بلور زنجان

اما می توان کالا هایی که در گمین گلس تولید می شوند را با نمونه های تولید شده در برند های زیر مقایسه کرد چرا که این برند ها نیز در درجه ۲ و ۳جنس تولید و به بازار عرضه می کنند.

  • شیشه لرستان
  • بلور نومینا
  • بلور ارکک
  • بلور و شیشه ایران
خرید بلور گمین

ادرس کارخانه بلور شیشه گمین

کارخانه بلور و شیشه گمین در استان قزوین قرارا گرفته است و با تولید روزانه اجناس که بیشتر در ظروف زیر می باشد در حال کسب بازار هایی بیشتری از داخل و خارچ از کشور می باشد.

  • انواع لیوان و نیم لیوان
  • اردو خوری
  • قندان و شکلات خوری
  • میوه خوری
  • اردو خوری

لازم به ذکر است بیان شود که بیشتر عمده تولیدات کارخانه گمین به لیوان ها و اردو خوری ها می باشد و بیشترین معروفیت و فروش این واحد تولیدی به لیوان محک معروف به طرح فرانسه است.

خرید بلور گمین

نمایندگی بلور گمین گلس

خرید از نمایندگی بلور گمین برای خریدارانی که نمی توانند محصولات و تولیدات این شرکت را از بازار تهیه کنند گزینه ای خوب است چرا که متاسفانه کالا های تولید شده در کارخانه به خوبی نتوانسته است بازار خوبی در بازار شهرستان ها پیدا کند و بیشتر برای تهیه تولیدات این برند باید در بازار های عمده فروش اصفهان و تهران به دنبال خرید باشند.

برای ارتباط با نمایندگی کارخانه و یا اینکه اطلاع پیدا کنید که کارخانه بلور گمین در شهر یا استان شما دارای نمایندگی می باشد بهتر است تا مستقیما با دفتر شرکت در ارتباط باشید.

خرید بلور گمین

کانال تلگرام بلور گمین و لرستان

شاید خریداران بر این باور باشند که برای مشاهده محصولات شرکت بلور گمین یا شیشه لرستان می توانند به صورت حضوری در بازار های سنتی و دست فروش و پخشی های عمده در استان های تهران و اصفهان مراجعه کنند و نمونه تولیدات این برند را از نزدیک ببیند ولی باید گفته که کار بسیار سختی را در پیش خواهید داشت اما چرا؟

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

همه محصولاتی که در این کارخانه بلور گمین تولید می شوند  در بازار خرید و فروش نمی شوند حال یا استقبال خوبی از ان نشده است یا اصلا شرکت نتئوانسته است که کالا را به خوبی معرفی کند یا قیمت ان در مقایسه با کیفیت و نمونه های مشابه، دارای سود برای فروشندکان نبوده است لذا نمی توانید کالا های تولید بلور گمین را در بازار پیدا کنید بلکه می توانید از کانال تلگرامی که توسط مجموعه اراد کریستال پیشتبانی می شود استفاده کنید.

خرید بلور گمین
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می …