مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۲۲ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور نوری تازه در بازار بلور فروشان تهران
قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه در بازار بلور فروشان تهران

قیمت بلور نوری تازه در دو بازار بزرگ بلور فروشان تهران و اصفهان به عنوان اولین مرکز دریافت قیمت از سمت خریداران انتخاب می شود. ایا مسیر آسان تر و کم هزینه تری وجود ندارد؟

جهت دریافت قیمت بلور نوری تازه ان هم قیمت فروش از درب کارخانه که برای خریداران عمده در نظر گرفته می شود می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه و اصفهان در بازار

قطعا تا کنون برای خرید ظروف بلور به بازار های سنتی بلور فروشان یا فروشگاه های کوچک و بزرگ در سطح شهر مراجعه داشته اید و دیده اید که تنوع بسیار بالایی از محصولات را کارخانه های چون بلور نوری تازه یا اصفهان به خود اختصاص داده اند اما از سویی دیگر نیز گران ترین کار ایران نیز می باشند.

اما چرا تولیدات این دو شرکت از نظر قیمتی با تولیدات دیگر کارخانه تفاوت قیمت بالایی دارد که این اختلاف به خاطر کیفیت محصول تولید شده و عوامل زیر می باشد.

  • تولید کالا بر اساس استاندارد های روز دنیا
  • استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه
  • مدت زمان ماندگاری بیشتر در کوره
  • طراحی در تولید قالب
  • و…

قیمت بلور نوری تازه

پخش و فروش بلور نوری تازه با قیمت مناسب

یکی از روش هایی که خریداران می توانند قبل از خرید انجام بدهند این است که با یک جست و جوی ساده در اینترنت با نمونه کار های شرکت بلور نوری تازه یا حتی دیگر تولید کنندگان چون بلور اصفهان و کاوه اشنا بشوند و انگاه بر اساس تحقیقات خود و مراجعه به بازار های سنتی بلور فروش می توانند مقایسه کنند که کدام مرکز پخش مناسب ترین قیمت را دارا است.

مرکز فروش آراد کریستال یکی از بزرگترین مراکز پخش و فروش بلور ایرانی در کشور می باشد که می تواند تولیدات این شرکت را با مناسب ترین قیمت که بدون شک همان قیمت خرید از درب کارخانه می باشد به سرتاسر کشور ارسال کند.

یکی از نمونه های بسیار پرفروش آن انواع پارچ شیشه ایی و ظروف متنوع دیگر می باشد که بسیار چشم نواز هستند.

قیمت بلور نوری تازه

پر فروش ترین مارک بلور نوری تازه کدامند

کارخانه بلور نوری تازه با دو برند در زمینه تولید ظروف بلور و شیشه مشغول به فعالیت می باشد

  1. برند نوری تازه
  2. بلور ساکورا

که مارک ساکورا را می توان تقریبا کار گران قیمت بلور نوری تازه می باشد که در داخل کشور می توان یافت ولی از سویی دیگر نیز با توجه به اینکه از نظر ساخت و تولید به گونه ای می باشد که نظر خریدار را به سمت خرید یک ظرف کریستال می برد لذا یکی از برند های پر فروش کارخانه بلور نوری تازه به همین ساکورا اختصاص دارد که شامل خانواده های زیر می باشد.

  • ارامیس
  • امپریال
  • ویلا
  • می جی
  • بوگاتی
  • اپیوم
  • کنزو
  • می جی
  • فونیک
  • واتیکان
  • و…

قیمت بلور نوری تازه

بازار عمده فروشی بلور نوری تازه در تهران

در امر خرید بلور و شیشه، ممکن سوالات زیادی برای خریداران مطرح شود که چگونه می توانیم مستقیما و بدون واسطه از خود کارخانه خرید داشته باشیم؟ ایا بازار بلور فروشان در استان تهران بهترین گزینه برای خرید می باشند یا استان اصفهان؟

لازم است که قبل از هر توضیحی بیان بدانیم که کارخانه هایی چون بلور کاوه و نوری تازه و اصفهان به دلیل دارا بودن نمایندگی در سطح کشور هیچ فروشی درب کارخانه ندارند و همه پخش و فروش محصولات خود را از طریق نمایندگی ها انجام می دهند پس بهترین گزینه برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه مراجعه به نمایندگی ها می باشد.

اگر سفاشات شما بصورت حداقل یک ماشین خاور می باشد می تواند و بهتر است که از طریق نمایندگی ها اقدام به خرید کنیو اما اگر خرید کمتر از این حد می باشد حتی در حد یک نیسان و وانت بهتری است به جای مراجعه به نمایندگی های فروشکارخانه به دنبال مراکز پخش و فروشی باشید که بتوانید تولیدات شرکت های مختلف را با بهترین قیمت رد اختیار شما قرار بدهد.

همچنین خالی از لطف نیست که اعلام بداریم این کارخانه ها در کنار انواع بلور اقدام به تولید انواع چینی آلات مانند ست ظروف غذاخوری و دیگر لوازم می نمایند که قیمتی مناسب نیز دارند.

قیمت بلور نوری تازه

کانال تلگرامی بلور و شیشه نوری تازه

جهت دیدن کار های و شرکت های بلور سازی اولین مسیر این است که شخصا به بازار سنتی رفته و با دیدن نمودن از فروشگاه های مختلف بتوانید نمونه ها را در شرکت های مختلف مشاهده کنید و یا جهت خرید از همین مسیر نیز اقدام کنید.

اما اگر صرفا می خواهید فقط نمونه تولیدات این شرکت را مشاهده کنید ما به شما مسیر راحت ترین را توصیه می کنیم و آن هم کانال تلگرامی بلور و شیشه نوری تازه می باشد.

کانال تلگرامی معرفی محصولات کارخانه شیشه و بلور نوری تازه
NORITAZEHGLASSIND@
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور اصفهان قیمت کارخانه

بلور اصفهان قیمت کارخانه فروردین ۱۴۰۳

بلور اصفهان قیمت کارخانه برای فروش محصولات خود را در فروردین ماه ۱۴۰۳اعلام کرده است …