مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / شرکت بلور لرستان نومینا
شرکت بلور لرستان

شرکت بلور لرستان نومینا

شرکت بلور لرستان که در کشور ما اصلی ترین فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لیوان ها و نیم لیوان های دسته دار طرح فرانسوی انجام می دهد و به نام نومینا نیز معروف می باشد.

جهت اطلاع از لیست قیمت محصولات شرکت بلور لرستان و هم چنین مراحل خرید و ارسال بار از کارخانه می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال ارتباط بگیرید.

شرکت بلور لرستان

ادرس شرکت بلور لرستان نومینا

اگر شما خریداری می باشید که تمایل به خرید حضوری و به خصوص از درب کارخانه را دارید بهتر است قبل از این که به درب کارخانه بخواهید مراجعه کنید و یا حتی به دنبال ادرس شرکت بلور لرستان نیز باشید باید در مورد حداقل  خرید از درب کارخانه و هم چنین نحوه فروش شرکت اطلاعاتی را داشته باشید چرا که ممکن است راهی را طی کنید و نتوانید از درب تولیدی خرید کنید.

کارخانه بلور نومینا در استان قزوین و مابین ازنا و الیگودرز واقع شده است و بهتر است اطلاع داشته باشید که حداقل خرید از شرکت باید ۳۵۰کارتن یا ۴تن یا یک ماشین خاور باشد تا بتوانید خرید عمده انجام بدهید. البته نیاز نیست که این حجم فقط به یک کالا اختصاص داده شود بلکه می توانید چند ایتم مختلف را به صورت عمده خرید کنید.

شرکت بلور لرستان

لیوان nomina ساخت کدام کشور است

اگر سوال فوق یک سوال اساسی برای شما می باشد باید اطلاع داشته باشید که در کشور ما یک کارخانه وجود دارند که به برند نومینا معروف شده است و اصلی ترین دلیل ان نیز تولید لیوانی مشابه و هم طرح با خود می باشد که از کیفیت پایین تری برخوردار است و در کف لیوان حروف انگلیسی  MODEL FARNCE درج شده است.

این لیوان به صورت وکیوم یا همان شیرینگ شده می باشد و در بسته بندی های ۶ عددی نیز قرار دارد و در هر کارتن مادر نیز ۸بسه ۶عددی قرار داده شده است. البته در کشور ما نیز چند شرکت دیگر نیز هستند که همین محصول را ولی با برچسب متفاوتی تولید و به بازار عرضه می کنند.

شرکت بلور لرستان

کانال تلگرامی محصولات بلور لرستان و کاوه

خریداران یا خوانندگانی که تا این جا را با ما همراه بوده اند اطلاعات اولیه ای بدست اورده اند که کارخانه و شرایط فروش شرکت بلور نویمنا لرستان به چه شرحی می باشد اما ما در اراد کریستال در تلاش هستیم که بتوانیم مسیر خرید را برای شما خریداران اسان تر کنیم.

یکی از این مسیر هایی که از ان بهترین استفاده را می کنیم شبکهه ای اجتماعی مختلف می باشد که در کشور ما پر کاربرد ترین انها

  • تلگرام
  • ایسنتاگرام
  • واتس اپ
شرکت بلور لرستان

ما از تلگرام بیشترین استفاده را می کنیم چرا که مزیت هایی بهتری به نسب دو مورد دیگر برای عمده فروشان دارا می باشد هر چند که خود واقف هستیم که ایسنتاگرام و واتس اپ می تواند گزینه خوبی برای خریداران خرده و تک باشند.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

ویژگی هایی که در تلگرام وجود دارد و می تواند برای عمده فروشان بهترین مزیت باشد برخی شان شامل موارد زیر هست

شرکت بلور لرستان

بلور شیشه حراجی ارزان قیمت ۱۰و ۱۵هزار

  • تولید یک محصول جدید و قرار دادن عکس ان در کانال
  • اطلاع از اخرین موجودی شرکت و انبار جهت سفارش
  • در دسترس بودن به روز ترین قیمت کالا ها

بلور شیشه حراجی ارزان قیمت ۱۰و ۱۵هزار اگر شما از دسته کسانی که در زمینه دست فروشی به هر نحوی که فعالیت دارید می باشید قعا اطلاع دارید که برخی از ظروف هستند که مناسب برای حراجی و بازار روز و عیدی می باشند و به شدت نیز تمایل دارید تا بتوانید با قیمت بهتری این ظروف را تهیه کنید پس بهتر است که اطلاع داشته باشید تولیدات شرکت بلور و شیشه کاوه در ایران برا این موضوع بهترین گزینه هست چرا که هم تنوع بالای دارا می باشد و هم از قیمت خوبی نیز برخوردار است.

این شرکت انواع را با کیفیت خوب و قیمت مناسب نیز عرضه می دارد تا کسانی که به این نوع لیوان ها علاقه دارند بتوانند خریداری و استفاده نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می …