مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / خرید بلور کاوه عمده و خرده
خرید بلور کاوه

خرید بلور کاوه عمده و خرده

خرید بلور کاوه برای صادرات به کشور های چون عراق و افغانستان چگونه می باشد؟ ایا تنها راه ورود کالا به این کشور ها، خرید با قیمت دلاری می باشد؟ بهترین و مناسب ترین مسیر برای صادرات بلوریجات ایرانی به کشور های همسایه چگونه می باشد؟

در بین تولیدات داخلی، شاهد خرید بلور کاوه ان هم با نرخ بالایی از سویی کشور های همسایه و بخصوص عراق و افغانستان و پاکستان هستیم و بدون شک داشتن نمایندگی در این کشور ها می تواند زمینه ساز سود اوری فوق العاده ای به همراه داشته باشد.

خرید بلور کاوه

لیست قیمت خرید بلور کاوه بصورت عمده

تنوع در بسته بندی و تولیدات شرکت بلور کاوه حتی باعث شده است تا خود نمایندگی ها نیز واقف بر همه قیمت ها نباشند و لذا باید به دنبال راهی باشید تا بتوانید یک لیست قیمت کامل از همه محصولات بلور کاوه یا حتی بلور نوری تازه را نیز بدست اورید.

اولین گزینه که بدون شک بی هزینه ترین راه نیز برای هر خریداری می باشد عضوبت در کانال تلگرامی بلور و شیشه کاوه می باشد که توسط مجموعه اراد کریستال مدیریت می شوند.

خرید بلور کاوه

کانال تلگرامی بلور کاوه

در کانال تلگرامی بلور کاوه که توسط ما در مرکز پخش و فروش اراد کریستال پیشتبانی می شود تلاش می شود تا محصولات شرکت های مختلف را جداگانه قیمت داده بشود و یا اینکه خریداران را از بایت جدیدترین محصولات نیز مطلع کند.

KAVEHGLASSIND@ کانال تلگرامی بلور و شیشه کاوه

خرید بلور کاوه

کارخانه توسعه بلور کاوه

تنها تولید کننده محصولات گیلاس یا همان لیوان های پایه دار در ایران که با راه اندازی گسترده ان توسط گروه صنعتی شیشه کاوه در سال ۹۸، توانست صنعت تولید انواع گیلاس ها را رسما در ایران راه اندازی کنند و کشور را از واردات این کالا اکیدا بی نیاز گرداند.

تولید گیلاس ها توسط شرکت بلور کاوه نه تنها توانست تا کشور را از واردات بی نیاز کند بلکه شاهد این هستیم که صادرات بسیار عالی و ارزاوری فوق العاده ای برای این شرکت و کشور به همراه داشته است چرا که قبلا باید همین محصولات را کشور های عراق و افغانستان و… از ترکیه با قیمت بالاتری وارد می کردند ولی هم اکنون با قیمت بسیار کمتری از درب کارخانه خریداری می کنند.

خرید بلور کاوه

حراجی بلور کاوه

محصولات شرکت بلور و شیشه کاوه ارزان ترین و متنوع ترین تولیدات ظروف بلور ایرانی در کشور می باشد. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که تنها عامل موفقیت این شرکت مربوط به قیمت پایین ان در مقایسه با دیگر تولیدکنندگان یا تنوع فراوان کالا های ان نمی باشد بلکه، در دسترس بودن برای فروش از جمله عوامل موفقیت فروش زیاد تولیدات این شرکت می باشد.

در حال حاضر هم اکنون وجود دارند شرکت هایی که در زیر اسم انها را بیان می کنیم و محصولاتی به نسبت ارزان تر از بلور کاوه را تولید می کنند ولی متاسفانه به دلیل در دسترس نبودن مکانی برای فروش تولیدات شان مشتریان همه به سمت خرید محصولات بلور کاوه سوق پیدا می کنند.

  • بلور گمین
  • زنگان بلور
  • بلور شهریار
  • بلور شیشه ایران
  • بلور لرستان
  • و…
خرید بلور کاوه

پخش بلور کاوه در مشهد

استان مشهد یکی از پر متقاضی ترین خریداران محصولات بلور کاوه را به خود اختصاص داده است که عوامل متعددی را می توان برای ان به حساب اورد. اولین دلیل ان جمعیت و گستردگی ان می باشد. عامل دیگر نیز وجود متعدد زایران امام رضا (ع) می باشد.

اما اصلی ترین دلیلی که می توان گفت فروش محصولات بلور کاوه در این استان  بسیار زیاد می باشد کوتاه ترین مسیر ممکن برای مردم افغانستان برای امدن به ایران می باشد و می توانند با اجاره یک انبار و خریدتولیدات ظروف بلور ایرانی با قیمت ریال و صادرات با قیمت های دلاری به بالاترین سود ممکن دست پیدا کنند.

خرید بلور کاوه

نمایندگی بلور کاوه در خراسان رضوی

چنانچه شما نیز در زمینه خرید و فروش عمده محصولات بلور اصفهان یا بلور کاوه مشغول به فعالیت هستید و می خواهید تا بصورت مستقیم از درب کارخانه خرید داشته باشید می توانید با در مجموعه اراد کریستال ارتباط بگیرید تا در کوتاه ترین زمان مسیر خرید شما را انجام بدهیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده بلور کاوه

قیمت عمده بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

قیمت عمده بلور کاوه و ساچی گلس و کاوه لوکس در فروردین ماه سال۱۴۰۳ را …