مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلور نوری تازه ارزان قیمت
خرید بلور نوری تازه

خرید بلور نوری تازه ارزان قیمت

خرید بلور نوری تازه با قیمت ارزان چگونه می باشد؟ با توجه به کیفیت خوب و عالی در کنار زیبایی منحصر به فردی که محصولات این شرکت دارا می باشند کلمه حراجی برای آن مناسب است؟

گذاشتن واژه ارزان قیمت در کنار خرید بلور نوری تازه برای مشتریانی که اطلاعات کافی در مورد تولیدات این شرکت را ندارد ممکن است باعث شود تا بر این فکر برود که از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد در حالیکه تولیدات کارخانه بلور نوری تازه از باکیفیت ترین و زیباترین کار های ایرانی می باشد.

خرید بلور نوری تازه

ارزان ترین قیمت خرید بلور نوری تازه

منظور ما از ارزان قیمت این است که خرید خود را به گونه ای انجام بدهید تا قیمت نهایی این محصولات برایتان با ارزان ترین قیمت تمام بشود چرا که تولیدات نوری تازه گران قیمت ترین نوع کار بلور در ایران می باشند بخصوص خانواده ساکورا.

خرید بلور نوری تازه

گران قیمت ترین بلور نوری تازه خانواده ساکورا است

خانواده ساکورا از محصولات و ظروفی می باشند که به بلور های طرح دار در ایران معروف می باشند و هزینه تولید قالب آن به نسبت سایر ظروف بیشتر می باشد و از آنجایی که برای بالاتر بردن کیفیت تولید این ظروف باید مدت زمان بیشتری در کوره باقی بمانند و هم چنین از مواد اولیه باکیفیت تری استفاده بشود لذا در بین همه محصولات و ظروف بلور ایرانی از بالاترین قیمت برخوردار می باشند.

  • می جی
  • ارامیس
  • امپریال
  • فوجی
  • واتیکان
  • فونیکس
  • بوگاتی
  • فلاور و…
خرید بلور نوری تازه

عرضه و پخش محصولات بلور نوری تازه

محصولات و تولیدات شرکت بلور نوری تازه از چه طریقی به بازار عرضه شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد؟ اولین عرضه کنندگان ظروف بلور نوری تازه به بازار خرید و فروش، بنگ داران و نمایندگی های این شرکت می باشد و خود کارخانه، فروش مستقیم در بازار ایران نخواهد داشت.

خریداران برای خرید از بنگ داران باید سفارش عمده داشته باشند که سفارش عمده از معیار کارخانه بررسی شده است و برای آنکه بتوان با قیمت درب کارخانه همراه با درصد تخفیف برای خریدار در نظر گرفته بشود حداقل یک ماشین خاور می باشد.

چرخه دوم بعد از نمایندگی ها در امر عرضه تولیدات شرکت بلور شیشه نوری تازه، مراکز پخش و فروش می باشند که خود بصورت عمده از این نمایندگی ها سفارش خرید داده اند و  بصورت خرده بار یا کارتنی، آن را در اختیار فروشگاه ها و پخش کنندگان در شهشرتان ها قرار می دهند.

اگر قصد خرید عمده یا خرده محصولات بلور نوری تازه را دارید می توانید با ما در مجموعه آراد کریستال در ارتباط باشید تا تمامی سفارش های خود را با قیمت درب کارخانه خرید کرده باشید.

خرید بلور نوری تازه

خریداران عمده و تکی بلور نوری تازه در کشور

خریداران عمده بلور نوری تازه بخصوص اگر در اصفهان، تهران و یا کرج باشند بیشتر به صورت حضوری در نزد نمایندگی ها رفته تا هم نمونه کار را از نزدیک ببیند و هم سفارش خود را ثبت کنند اما از انجا که امکان حضور همه خریداران در این دو استان فراهم نمی باشد، راهکار برای خریداران تکی و خرده در شهرستان ها چیست؟

ما برای افرادی که می خواهند نه تنها محصولات اولین شرکت تولیدکننده ظروف بلوری طرح دار در کشور یعنی بلور نوری تازه را با قیمت کارخانه خریداری کنند بلکه بتوانند با تنوع بیشتری از بلور اصفهان و کاوه نیز دسترسی داشته باشند سایت های اینترنتی و آنلاین را معرفی می کنیم.

خرید بلور نوری تازه

لیست قیمت فروش و خرید بلور نوری تازه در بازار

لیست قیمت فروش بلور نوری تازه را می توان به روش های مختلفی از بازار خرید و فروش سنتی تا مراجعه به سایت های آنلاین بدست آورد اما باید متذکر گردید که قیمت هایی که در اختیار شما خریداران قرار داده می شود بر اساس معیار های مختلفی می باشد.

بدون شک خرید عمده سبب کمتر شدن هزینه های جانبی برای خریداران و در نهایت مناسب تر شدن قیمت خرید در مقایسه با خرید تکی یا حتی کارتنی می شود لذا بر اساس همین تفاوت قیمت است که بسیاری از مغازه داران در شهرستان ها تلاش می کنند تا حداقل بصورت کارتنی خرید خود را انجام بدهند.

در کنار میزان سفارش خریدار، عوامل دیگری نیز در قیمت تاثیر مستقیم و غیر مستقیم خواهند داشت.

  • کیفیت ظروف
  • اندازه و ابعاد ظرف
  • طراحی و میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید
  • نوع بسته بندی
  • فروش در بازار داخل یا صادراتی
  • رنگ بندی آن
  • و…
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بلور اصفهان قیمت کارخانه

بلور اصفهان قیمت کارخانه فروردین ۱۴۰۳

بلور اصفهان قیمت کارخانه برای فروش محصولات خود را در فروردین ماه ۱۴۰۳اعلام کرده است …