مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۱۹ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور کاوه عمده فروشی
قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه عمده فروشی

قیمت محصولات بلور کاوه را چگونه می توان بدست آورد؟ ایا برای خرید خرده بار و کارتنی نیز راهی وجود دارد که بتوان با همان قیمت عمده فروشی خرید را انجام داد؟

برای بدست اوردن قیمت محصولات بلور کاوه روش های متعددی وجود دارد چرا که تولیدات این شرکت را تقریبا می توان در هر فروشگاهی حتی در شهرستان نیز مشاهده کرد اما چگونه می توان مناسب ترین قیمت را برای خرید پیدا کرد؟

قیمت محصولات بلور کاوه

تفاوت قیمت محصولات بلور کاوه از کارخانه تا بازار

همیشه خرید بصورت مستقیم و از درب کارخانه، بدون واسطه ترین راه خرید می باشد و در مورد ظروف و بلورجات ایرانی نیز این موضوع صادق می باشد اما در نظر داشته باشید که فروشی درب شرکت ها انجام نمی شود بلکه باید به نمایندگی های فروش شرکت مراجعه کنید.

برای دریافت بهترین قیمت خرید بلور کاوه اولین مسیر این است که شما بتوانید با سفارش حداقل یک ماشین خاور، بارگیری خود را مستقیم از درب شرکت انجام بدهید. با این حرکت، هم از تخفیف خرید عمده برخوردار شده اید، هم هزینه حمل و نقل کمتری پرداخت کرده اید و هم اینکه ضایعات و خسارت نهایی را به صفر می رسانید.

قیمت محصولات بلور کاوه

خرید بلور کاوه بصورت خرده بار و کارتنی

اما چنانچه نمی توانید خرید از کارخانه را داشته باشید باید به سراغ مراکز پخش و فروش بزرگی بروید که در کشور و بخصوص در دو استان تهران و اصفهان مشغول به فعالیت می باشند و با بررسی قیمت های فروش آنها و در نظر گرفتن قیمت های فروش شان ثبت سفارش داشته باشید.

در نظر داشته باشید که هر مغازه داری یا حتی مراکز پخش نیز شرایط فروش و قیمت گذاری محصولات شان با هم متفاوت می باشند.

قیمت محصولات بلور کاوه

عمده فروشی بلور کاوه اصفهان

شما مشتریان و خریداران عزیز نیز می توانید جهت خرید عمده از بزرگترین مرکز فروش بلوریجات ایرانی در کشور یعنی مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید تا محصولات بلور اصفهان و نوری تازه را نیز بصورت کارتنی و با قیمت های کارخانه و تخفیفات ان خریداری کنید.

قیمت محصولات بلور کاوه

کانال تلگرام بلور کاوه

هم چنین جهت سهولت در امر خرید و عدم نیاز به رفت و امد خریداران از شهرستان به اصفهان ما تلاش کرده ایم تا با راه اندازی کانال تلگرامی بتوانیم قیمت های به روز و جدیدترین تولیدات شرکت را در معرض دید خریداران قرار بدهیم و امکانات خرید را برای انها به حداقل برسانیم.

کانال تلگرامی بلور کاوهKAVEHGLASSIND@
قیمت محصولات بلور کاوه

پخش و فروش عمده بلوریجات ارزان قیمت حراجی

بلوریجات ارزان قیمتی که در بازار های روز به عنوان حراجی هایی با قیمت ۵۰۰۰تا ده هزار به فروش می رسند بیشترشان تولید شرکت بلور و شیشه کاوه می باشد و خریداران می توانند ار فروش برخی از اقلام ان بر روی هر عدد تا ۳۰۰۰تومان به سود برسند.

اما این اقلام چه ظروفی می باشند را می توانید با مشاوره گرفتن از ما در اراد کریستال بشناید اما اینکه ایا در شهر یا استان شما از ان استقبال می شوند را شما باید جست و جو کرده باشید که ایا از این مدل می توان به فروش رسانید یا خیر؟

قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت نیم لیوان بلور کاوه

از جمله محصولات پر فروش تولید شرکت شیشه مظروف یزد بلور کاوه می توان به انواع نیم لیوان ها اشاره داشت. نیم لیوان ها به دو دسته دسته دار و بدون دسته تقسیم می شوند که برای هر دو مدل نیز هم نوع ساده به تولید می رسند و هم نوع چاپی ان تا بتوانند به نیاز بازار پاسخ بدهند.

اصولا نیم لیوان های بدون دسته ان از قیمت بسیار کمتری برخوردار می باشند و از جمله پر فروش ترین مدل های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نیم لیوان نیزه ای
  • عینکی
  • اطلسی
  • سپیده
  • گلجام
  • نرگس
  • مرجان
  • پافیلی
  • پارت
  • و…
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه اردیبهشت ۱۴۰۳عمده

قیمت بلور نوری تازه عمده که دارای برند هایی چون ساکورا و این کریستال می …